X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dancing Stage (DDR) maskine set i KBH


Svar
3of193of19Skrevet 13/06-09 10:31 
Jeg var ude og se Coraline i 3d i Palads i går og de havde fået en Dancing Stage Euromix 2 maskine nede i deres kælder spillehal. Sikke en overraskelse.
Tog en hurtig omgang på maskinen men var ikke lige i det bedste gear til DDR. Lad os bare sige Afronova på normal er dælme svært i 20 huls DocMartens...

Nå, men maskinen er tydeligt er par år gammel (mener Euromix 2 er fra 2002) og lidt slidt, men ser ud til at virke fint.
10 kroner for 3 sange.
RJKRJKSkrevet 13/06-09 10:53, rettet 13/06-09 10:56 
Den er desværre kun midlertidig lejet fra udlandet, så hvis den ikke klarer sig godt, så...

Men dermed er vi* nu kommet op på seks DDR'er i Danmark, så det er da et stort fremskridt.

* Vi har kun noget med de tre af dem at gøre :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 13/06-09 11:11 
Fedt initiativ Rune!
Jeg spurgte fyren i slikbiksen til maskinen og han sagde at maskinen er meget populær. Der var da også nogen der spillede på den da jeg kom derned (tydeligvis første gang) og kort efter jeg var færdig var der nogen fyre der skulle til at prøve den.

Hvor er de andre maskiner henne? Er det allesammen Euromix 2?
RJKRJKSkrevet 13/06-09 11:16 
Der er også én på Bakken. Resten er i Jylland :)

De to andre vi har med at gøre er en Fusion og en SuperNova 2, altså væsentligt nyere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 13/06-09 11:17 
Den ene gang jeg har været derinde for nylig, var den også fyldt med mennesker (2). :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 13/06-09 11:24 
Den på bakken, er det Euromix 2?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig