X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hårdfør elektronik


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/04-09 19:37 
Jeg tænkte det kunne være underholdende med en tråd hvor fokus var på brugernes historier om hårdfør elektronik.

Jeg har ved et uheld opdaget hvor meget min Ipod Nano 3G rent faktisk kan holde til. Umiddelbart gik jeg ud fra at den var lidt skrøbelig, da den er stor-slem til at lave HDD-fejl.

Jeg har dog erfaret at den klare sig ret godt under svære forhold. For det første har én gang tabt den i toilettet, uden at den gav et kny fra sig. Den anden dag røg den så, ved et uheld, en tur i vaskemaskinen, og var umiddelbart gået helt i brædderne. Jeg forsøgte at give den lidt mund til mund, og lod den så ellers ligge et par dage for at tørre. På mirakuløs vis fungerer den nu igen efter en gendannelse via iTunes. Baggrundsbelysningen er godt nok røget, men jeg er imponeret over at den lille fyr ikke er afgået ved døden :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 18/04-09 09:58, rettet 18/04-09 10:26 
Nintendo er vist også kendt for at lave ret hårdfør håndholdt hardware. Jeg har hørt flere historier om GameBoy-maskiner, der har været en tur i vaskemaskinen uden at dø.

Edit: Stavøhfajl
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 18/04-09 10:33 
Jeg havde engang en gammel model Gameboy, der både var blevet kørt over i indkørslen OG været en tur i vaskemaskinen. Batteridækslets hængsel knækkede godt nok af, men elektronikken fejlede intet :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 18/04-09 13:29 
Ja vi kender jo nok de film der er lavet på youtube som beviser at en Gamecube ikke kan gå istykker :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/04-09 14:13 
De dér Gameboy's kan holde til en del.
Hér er en der blev bombet under golfkrigen men som stadig virker

Hårdfør elektronik
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig