X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til konsol setup


Svar
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 17/03-09 16:46 
Jeg har linket til mit nuværende setup, eller dvs. er lige pillet ned, da jeg flytter, så jeg vil benytte lejligheden til at få et mere overskueligt og rummeligt setup, da der hverken var plads til min wii, ps1 eller xbox.

Så min request er hvis folk har nogle ideer til hvordan jeg kan få lavet et setup med plads til alle mine konsoler + upcoming.

har overvejet en da de der ikea reoler med kvadratiske hylder også bare smække den om på siden.

Læg gerne et par billeder af jeres eget setup hvis i har haft lignene problemer og har fået løst dem. : )

Konsol setup
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 17/03-09 17:32 
Kan du ikke finde noget inspiration hér?

Link...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 17/03-09 17:35 
Kiggede tråden igennem, plus en tidligere flash-tråd, indenjegoprettede denne her tråd, men syntes ikke rigtigt der er nogen der har haft alle konsollerne som et setup, ihvertfald ikke mere et "større" antal konsoller, det er bare alm videoborde osv.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/03-09 19:04 
Hvis du ser på Cores indlæg side elleve, er det dét umiddelbart bedste bud jeg kan give dig, hvis du vil have plads til mange konsoller samtidigt.

Hvad tænker du på når siger "alle konsollerne", tænker du på siden videospillet blev opfundet?

Jeg har de omtalte dvd-reoler fra Ikea, og er fint tilfreds med dem.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 17/03-09 20:19, rettet 17/03-09 20:19 
Echelon VI>
Hvis du ser på Cores indlæg side elleve, er det dét umiddelbart bedste bud jeg kan give dig, hvis du vil have plads til mange konsoller samtidigt.

Hvad tænker du på når siger "alle konsollerne", tænker du på siden videospillet blev opfundet?

Jeg har de omtalte dvd-reoler fra Ikea, og er fint tilfreds med dem.

Med "alle konsoler" tænker jeg på alle éns konsoler.
Der er mange der har pakket halvdelen af deres konsoler væk også og kun har 2-3 fremme.
Jeg vil ha det sådan så jeg kan have 9-12 stykker fremme uden de skal stables alt for meget.

Var den der LP reol fra Ikea jeg tænkte på, og så dreje den 90 grader så den lægger ned, men er lidt usikker på om bunden har samme overflade som resten af reolen.

Ikea LP reol
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
scavengerscavengerSkrevet 17/03-09 20:25 
Jeg har selv en stigereol hvor jeg på et tidspunkt havde en NES, SNES, N64, Gamecube, Saturn, Dreamcast, Mega Drive, Xbox og PS1 permanent monteret og med to 5-port scart-splittere til hver sin udgang på TV'et. Jeg valgte dog at tage tingene ned igen, da det var et helvede at støve af.
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig