X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Punch Out til Wii ude i 2009..?


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 24/01-09 01:41, rettet 24/01-09 10:39 
Jeg kan simplethen ikke vente på Punch Out til Wii længere, gid det snart udkommmer.. Men jeg gad nok vide om det bliver lavet sådan, at man skal bruge Wii boardet, når man skal undvige slag.
Hvad tro i andre?
Jeg håber de følger de gamle spil, så man skal styre med Wii remote og Nunchuck, uden Wii board.

Punch Out til Wii Trailer
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WikzoWikzoSkrevet 24/01-09 13:57 
Jeg mener at have læst, at Balance Board er valgfrit at bruge.

Lige nu er jeg ikke særlig hypet på spillet, fordi vi kun har set så lidt fra det. Udover den nostalgiske følelse synes jeg ikke, at spillet på nuværende tidspunkt retfærdiggøre et køb i forhold til Wii Sports' boksespil.
solid snakesolid snakeSkrevet 24/01-09 21:24, rettet 25/01-09 17:31 
Pyh ha siger jeg bare så..Ellers bliver spillet, lige noget dyrere og spille..

Og nej, men jeg håber Nintendo har rettet op på den del, de manglede i Boksning i Wii Sports.. Jeg ved godt, man ikke har set ret meget, men det er nok også fordi, jeg har spillet begge til Nes og Snes så meget, at jeg ikke kan vente. da jeg har ærget mig over, der ikke kom et Punch Out spil til N64 eller G.C, Så jeg krydser finger for at det bliver godt. Jeg ser ihvertfald frem til det..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/01-09 18:22 
Mht. Forbedringer af Wii sports, så ser jeg meget frem til Mario Tennis Wii udgaven.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-09 20:00 
Mario Tennis sucked...

Men punch out er bomben!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
solid snakesolid snakeSkrevet 02/06-09 00:53, rettet 02/06-09 00:53 
Hvad synes i om Punch Out altså jer der har spillet det på Wii?
jeg har fået et godt indtryk af det selvom man hurtigt går igennem spillet 1 gang.. Jeg synes stadig det er sjovt, det minder meget om de gamle Punch Out spil..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/06-09 00:59 
Jeg var meget lidt vild med Wiimote-styringen, men spillet er sjovt nok, når man bruger den som NES-controller.

Det er dog et jævnt hurtigt overstået spil - med kun 13 modstandere, og man lærer deres angreb indenfor gennemsnitligt 4-5 kampe mod dem (de første vader man igennem, og de sidste er bare trælse at lære deres moves).

Så en kort fornøjelse, vil jeg sige. Men udmærket mens det står på.
WikzoWikzoSkrevet 02/06-09 08:14 
Sådan har jeg det også, men så er der jo Title Defense, hvor man skal igennem dem igen. Denne gang har de lært nye moves og er en del stærkere og dermed meget sværere. Fx havde jeg problemer med Glass Joe, fordi han har en hjelm, så man ikke kan slå ham på hovedet.
solid snakesolid snakeSkrevet 02/06-09 14:09 
Jeg kunne ikke lige finde en bedre video, men du kan godt slå selvom han har hjelm på..

Her er en gennemgang af ham og de andre boksere
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WikzoWikzoSkrevet 02/06-09 15:06 
Sejt nok. Det er det fede ved spillet; at man kan finde små strategier som denne. Jeg har dog klaret ham, dog langt fra så perfekt som i den video.

Sjovt nok fandt jeg Mr. Sandmand rimelig nem (ikke Title Defense) i forhold til nogle af de andre, der kom før ham.
solid snakesolid snakeSkrevet 02/06-09 16:25 
Det har du ret i, jeg sad og så nogen af de videoer til Punch Out til Nes og Snes, og blev forbløffet over hvor nemme nogen af bokserne er.. Og hvor hurtig de bliver slået i brædderne, dengang havde man kæmpe problemer med at banke dem.. Det er en del som jeg elsker ved de 3 Punch Out spil, at man kan forbedre sig hele tiden, og opdage nye teknikker

Jeg synes ikke der har været de helt store problemer med 1 gennemgang, spillet var desværre over for hurtigt, men jeg skal gennemføre 2 omgang også.. ;O)Så kan det være jeg løber ind i problemer..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig