X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Defekt sensorbar elle Wii remote?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 29/12-08 22:17, rettet 29/12-08 22:18 
Har for nylig skaffet mig en Wii til min søsters børn, men det lader til at vi ikke kan få den medfølgende Remote til at virke. Vi har fået den til at virke et par enkelte gange, dog svigtede den efter man gik ind i en menu og lign. Knapperne virker altid og har os prøvet med forskellige batterier, dog kan jeg ikke få den til at opfange bevægelserne i længere tid og de fleste gange slet ikke.

Jeg har prøvet diverse løsninger bla. at synkroniserer remoten med konsollen og prøvet diverse ting som de anbefaler på nintendos officielle hjemmeside. Selvom den finder remoten, så er det kun knapperne der virker. Jeg har os prøvet at give remoten nogle små slag med knapperne ned ad i håndfladen, som nogle har haft succes med, dog har dette heller ikke hjulpet.

Har i nogle ideer hvad problemet kunne være og hvor man evt. kan købe en billig sensorbar eller remote, for det kan jo være den er defekt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/12-08 22:20, rettet 29/12-08 22:21 
Prøv at sætte to starinlys op foran skærmen. Har læst at det skulle kunne bruges som sensorbar.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/12-08 22:26 
Sensorbaren er "bare" 2 LED lamper og den burde være relativt billig at udskifte. Der er ingen grund til at købe en officiel nogen steder ihvertfald.

Jeg har ikke lige noget tip til hvor det er billigst.
HeroldHeroldSkrevet 29/12-08 22:38, rettet 29/12-08 22:38 
Ja, som de andre siger, så er det relativt simpelt at erstatte/teste. Jeg har engang spillet med to stearinlys i en hel uge, fordi jeg havde glemt min sensorbar. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 29/12-08 22:38, rettet 29/12-08 22:39 
Har prøvet med stearinlys og det virker desværre ikke, så jeg tror remoten er defekt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ElgenElgenSkrevet 29/12-08 23:01 
Du skriver 'for nyelig'.
Hvis det er under ½ siden, så er den vel stadig omfattet af garantien og så er det vel bare at smutte ned butikken og få en ny };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
solid snakesolid snakeSkrevet 29/12-08 23:03, rettet 29/12-08 23:04 
Har du kun den ene controller?
Eller har du en anden som kan fange signalet?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RaGeRaGeSkrevet 29/12-08 23:07 
Har kun den ene, så er tvunget til at købe en ny remote for at teste.

Den konsol jeg har købt er brugt og fra slutningen af 2006, så der er desværre ingen restgaranti tilbage på den :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 01/01-09 19:28 
Det hjalp med en ny Wii remote :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
solid snakesolid snakeSkrevet 03/01-09 02:42, rettet 03/01-09 02:42 
Godt at du fik det løst. Kan du så også få den gamle til at virke nu?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RaGeRaGeSkrevet 03/01-09 03:08 
Den er helt færdig den gamle, kun knapperne der virker :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig