Beano>
Jeg har ikke spillet AC Unity men blev der ikke skåret ned på mini-quest-ikon-helvedet i AC Syndicate?
Jeg har kun spillet et begrænset antal timer af Unity, så det skal jeg ikke kunne svare på. Det underlige er at Unity i den periode jeg har prøvet, faktisk virker ligeså godt/dårligt som de andre spil og jeg kunne ikke se noget, som burde skræmme folk væk, som i forvejen er til skabelonen. Åbningsscenerne med Arno op til han bliver Assassin er så godt lavet, som seriens bedste åbninger og det er afsindigt flot bortset fra noget meget iøjenfaldende pop-in.
Konsolkongen>
Lad være.
Det kan godt være det bedste bare er at lade det ligge. Ville heller ikke forvente at det var ældet godt, selv om jeg stadig har et positivt minde om det (delvist skæmmet af frustrationer med fx kontrollen).
Jaes>Jeg tænker på de indbyggede problemer, når man samtidig skal designe til SP og MP. Når de fleste, måske alle, aspekter af et spil skal virke både i SP og MP, vil det naturligvis tit gå udover mindst én af de to, og jeg forventer, SP oftest vil være taberen.
Spillene er i forvejen opbygget omkring en MMO grinding skabelon, så jeg fastholder at det (forhåbentlig) næppe kan blive værre :)
Forstår dog godt hvad du mener.