X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Side med billige dvd box-sets


Svar
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 24/10-08 07:00 
Hej, jeg leder efter en side, billigst mulig med mange box sets.

for eks alle family guy, matrix, spiderman etc. billigst, sys der er et hav af sider, og ville høre om i havde kendskab til nogle gode sider.

DVD filmene ska være med DK undertekster.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
IqonIqonSkrevet 24/10-08 11:32 
Jeg vil anbefale mcdvd.dk til at søge efter dvd-film. Der søger man på en masse forskellige sider samtidig. Mange af dem er dog engelske, og derfor er det ikke sikkert at boksene indeholder danske undertekster - det er forskelligt fra serie til serie, men vil du være sikker kan du jo begrænse søgningen til de danske sider.

mcDVD
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-08 12:52 
Der findes mange australske udgivelser som også har danske undertekster, da det ofte er det samme disk indhold som i europa.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 24/10-08 14:35 
har os blu ray, men har svært ved at vælge hvilke jeg vil ha, vil ha nogle med flotte scener, samt lyd.

- har set de har godfather collectiom blu ray, men er de så nice igen, når de ik er lavet første gamg de kom på blu ray?..

hvis nogle har nogle flotte blu ray film at komme med så skyd løs også
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
IqonIqonSkrevet 24/10-08 14:42 
Til søgning på Blu-ray-film vil jeg anbefale www.highdefprices.com. Søgning på spil kan gøres på www.findspil.dk for lige at få den med også.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/10-08 15:53, rettet 24/10-08 15:55 
NuckingBigFuts>
- har set de har godfather collectiom blu ray, men er de så nice igen, når de ik er lavet første gamg de kom på blu ray?..

Selvom det er en "gammel" film, kan den sagtens se godt ud i HD. Det kommer an på hvordan den er overført til mediet - om den er hentet fra en original master, hvor meget digital- og filter-halløj den bliver behandlet med osv. Hvis udgiverne er nogle krejlere kunne de bare overspille en DVD-master til BD-skiver og så kalde den for en BD-udgivelse... men den er der nok ikke mange der falder for i disse feinschmecker-tider. :-)

Godfather - Eksempel på BD-anmeldelse
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig