X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

warcraft 3 til xbox?


Svar
KakarotKakarotSkrevet 28/06-03 16:29 
Kommer Warcraft 3 til xbox??
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
majjohamajjohaSkrevet 28/06-03 16:31 
Ikke hvad jeg har hørt, og tror jeg ikke jeg har hørt forkert
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/06-03 16:42 
Matt, hvordan kan du høre noget forkert, hvis du ikke har hørt om det??

... I OXM står der at et Warcraft spil er på vej til Xbox, men det er ikke Warcraft 3.. Det er sandsynligvis det kommende warcrft MMO, World of warcraft.... Siger de!
Well crucify the insincere tonight...
KakarotKakarotSkrevet 28/06-03 16:46, rettet 28/06-03 16:46 
Okay! Det lyder da godt... Er der et sted hvor man kan læse mere om det?
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
majjohamajjohaSkrevet 28/06-03 16:48 
Valkyrie >
Matt, hvordan kan du høre noget forkert, hvis du ikke har hørt om det??
Jeg tænker... På en god forklaring giv mig lige god tid.
HulleHulleSkrevet 28/06-03 16:56, rettet 28/06-03 16:58 
World Of Warcraft.. Det ville simpelthen bare være kanon. Et af de spil jeg virkelig ser frem til, selvom jeg ikke plejer at spille MMORPG.
Men jeg har åbnet øjnene for dem, og må indrømme at de fanger mig mere end jeg havde regnet med.

Du kan tjekke det her
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/06-03 20:12, rettet 28/06-03 20:16 
Det ser squ fedt ud, håber bare at det bliver xbl combitabelt på en ordentlig måde!
Der er ikke kommet nogen officiele udtalser om at det kommer
til xbox vel?
Forresten hvor mange kan en xbl server max trække, når der er tale om mmorpg?
soon the world will be one big computer
tastasSkrevet 28/06-03 20:49 
Der burde vel ikke være nogle tekniske hendringer for, at det skulle kunne trække det samme som ved en PC.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/06-03 22:11, rettet 28/06-03 22:13 
Jeg har bare hørt noget om max 16, 24 eller 36 spillere på live. 36 er squ også ok, men jeg tror kun at live må og kan, køre 24 spillere i en session!? Jeg har altid haft denne drøm med halo2 mmorpg, 10 banshee's der kommer flyvende hen over en's hovede efterfuldt af 5 shadows og hunredevis af elites imod en gigant hær af marines, warthogs og spartaner, men det må nok blive ved drømmen :) ihvertfald hvis man kun kan spille 24 i en session!
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig