X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bluetooth Headset til PS3


Svar
tastasSkrevet 28/09-08 22:00 
Jeg har overvejet at skaffe sådan et fint bluetooth headset.

Men hvilket?
De 500-600kr. som logitechs koster er lige pricy nok for mig, men andre må vel også du' - er der nogle som har nogle gode anbefalinger? Hvis det kunne bruges sammen med en mobil-tlf ville det være en fin bonus (så skal det jo ikke være alt for stort).

Læste lidt på det Madcatz har lavet som gambeits.dk sælger, men det lød til at være crap :/
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/09-08 22:14 
Umiddelbart vil jeg foreslå dig at tænke 500-600 kr.'s klassen som minimum. Langt de fleste i prisklassen under, er lige til skralderen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
IqonIqonSkrevet 28/09-08 22:33, rettet 28/09-08 22:40 
Den amerikanske udgivelse af Socom indeholder et officielt Sony-headset, som lyder ganske lovende, og som jeg overvejer at anskaffe mig. Axelmusic sælger den amerikanske udgave til en samlet pris (med porto) på ca. 350 kr..

Edit: Lidt info om headsettet kan ses her: http://blog.us.playstation.com/2008/09/03/official-bluetooth-headset-for-the-playstation-3/

Socom + headset hos Axelmusic
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/09-08 00:34 
Jeg har også planet om at købe det ovennævnte headset og har med vilje ventet lidt med at købe et BT headset.
Jeg ville først have købt det MGS4 headset der kom men jeg fik at vide at det var meget meget dårligt.
tastasSkrevet 01/10-08 12:26 
Hej

Tak for svarene. Det tyder jo på, at man skal ofre en halv bondegård desværre.

Jeg må jo overveje at købe Socom så. Ville nemlig ikke give alt for møj for det, for så tit "mangler" jeg det ikke.

Er Sony ikke på vej med en officiel fra dem?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 01/10-08 12:28, rettet 01/10-08 12:29 
Det nye SOCOM headset er det officielle - vil også sælges seperat (ihvertfald i USA).
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/10-08 15:16 
Her er noget reklame halløj for headsettet
BeanoBeanoSkrevet 01/10-08 16:58 
Ok... minimalistisk markedføring må man sige ;)
nerosnerosSkrevet 04/12-08 14:41 
Er det her et godt køb og det kan vel bruges til alle spil?

Link...
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/12-08 14:48, rettet 04/12-08 14:49 
Det skulle være noget skrammel. Køb hellere det nye officielle PS3 headset :)

Dette
nerosnerosSkrevet 04/12-08 15:21 
Ok det andet ser ellers lidt federe ud ;-) Men jeg vil jo ikke have skrammel..!
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/12-08 15:49 
Beano>
Ok... minimalistisk markedføring må man sige ;)

Ja ok det var lidt steneren at jeg havde glemt at adde linken jeg ville men hér er den

http://www.gametrailers.com/player/39808.html

Jeg har selv bestilt et fra amazon.co.uk men de er åbentbart backordered eller noget.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/12-08 15:49 
Jeg kan bekræfte at MGS4 headsettet er noget værre skrammel. Man lyder som om man taler med en sok i munden igennem det.

Eksempel på kvaliteten i videoen...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 04/12-08 15:56 
neros>
Ok det andet ser ellers lidt federe ud ;-) Men jeg vil jo ikke have skrammel..!

Det nye understøtter også HQ-mode og OSD vises vist også kun hvis man bruger det.

Kvaliteten og brugervenligheden er i orden IMO :)
Eneste lidt skøre er den måde man parrer den med konsollen, men skal kun gøres een gang så ikke noget problem.
nerosnerosSkrevet 04/12-08 17:05, rettet 04/12-08 17:05 
Echelon VI>
Jeg kan bekræfte at MGS4 headsettet er noget værre skrammel. Man lyder som om man taler med en sok i munden igennem det.

Ja det lyder godt nok ringe. At man ikke kan finde ud af at lave noget der er bedre forstår jeg ikke?

Så jeg må vist ud efter det officielle headset istedet. Det er helt sikkert.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/12-08 17:47 
Ja det er irriterende at de ikke har tænkt på andet end designet - jeg regnede nemlig også med at ville købe netop dette headset :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
MrCaseMrCaseSkrevet 05/12-08 08:53 
Bluetrek Metal ... det skal være mit bud på et headset. Det er suuuper-pænt. Kvaliteten skulle være ok, og fona har det til... 399,-?
Have you considered sucking less?
nerosnerosSkrevet 05/12-08 09:50 
Har du et link?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/12-08 10:08 
Ingen grund til at betale dobbelt for noget der kan fås bedre til det halve og desuden integreret med PS3'en.... bare min mening :)
nerosnerosSkrevet 05/12-08 10:36 
Nej vel :-)
Bashful Neophyte
MrCaseMrCaseSkrevet 06/12-08 11:02, rettet 06/12-08 11:03 
neros>
Har du et link?

http://www.mobilefun.co.uk/product/17106.htm

http://www.engadget.com/2008/06/03/modelabs-launches-bluetrek-metal-thinnest-bt-headset-on-earth/


http://www.itproportal.com/articles/2008/10/21/review-bluetrek-metal-bluetooth-headset-one-iphone/1/
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig