X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Balance Board fra Japan på EU Wii konsol


Reply
kvikkvikSkrevet 23/09-08 19:28 
Jeg skal snart til Japan i arbejdsøjemed, og jeg tænkte derfor på, om jeg kunne bruge et Balance Board købt i Japan, til mit Wii Fit hvor Balance Boardet ikke virker.
Man kan købe Balance Boardet alene i Japan for ikke ret mange penge, hvor man herhjemme kun kan købe det i dyre domme sammen med spillet, som jeg allerede har.

Så kort forklaret; Er der nogen der ved, om jeg vil kunne benytte et japansk Balance Board, sammen med et Wii Fit spil købt herhjemme?
QQSkrevet 23/09-08 20:17 
Jeg ved det ikke, men jeg vil mene at det er meget sandsynligt at det virker. Ligesom mine 3 ekstra Wiimotes, nunchucks og min classic controller som alle er japanske.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
dRxLdRxLSkrevet 23/09-08 20:23, rettet 23/09-08 20:26 
kvik>...sammen med spillet, som jeg allerede har.

Hvad skete der med det balance board der fulgte med spillet, gik det i stykker? :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kvikkvikSkrevet 24/09-08 00:02 
dRxL>
kvik>...sammen med spillet, som jeg allerede har.

Hvad skete der med det balance board der fulgte med spillet, gik det i stykker? :-p

Det overlevede desværre ikke en weekend i sommerhus i Marienlyst med mig og 11 andre venner.. :-/
HeroldHeroldSkrevet 24/09-08 01:03 
Er der ikke en advarsel, hvor der står at man kun må stå på det én ad gangen? :o
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kvikkvikSkrevet 24/09-08 14:47 
Herold>
Er der ikke en advarsel, hvor der står at man kun må stå på det én ad gangen? :o

Det er muligt, men jeg har det lidt mistænkt for at være afgået ved døden, da der blev hoppet rent fysisk på det under en gang hovedstød :-D
Login for at besvare
Username
Password
Remember me