X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Project Gotham Racing 5


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/09-08 09:38, rettet 19/09-08 09:39 
Rygterne siger, at Turn 10 (teamet bag Forza 2) vil stå bag udviklingen af Project Gotham Racing 5, efter at Bizarre Creations ligger i ske med Activision. Ingen tvivl om, at Forza 2 er den bedste bilsimulation på markedet, men kan de også lave arcade-racere?

Turn 10's involvering i PGR5 skulle blive annonceret officielt i løbet af et par uger.

-----

AddictGaming.com is reporting that developer Turn 10 (the crew behind the Forza franchise) is currently working on the next installment of the Project Gotham Racing series seeing that longtime PGR developer Bizarre Creations is sleeping with Activision.

The news comes from an undisclosed Turn 10 employee who says that Microsoft assigned them to PGR5 which will be announced as early as next week. Something that isn't totally unbelievable, but we'll just have to wait and see.

-----

Rumor: Turn 10 takes over PGR5 development
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 09:40 
Bliver spændende at se :)

PGR4 var fed nok men flyttede ikke rigtigt serien - godt med noget nyt blod og nye ideer... forhåbentligt.
dpldplSkrevet 19/09-08 09:57 
Jeg håber de har mand nok til begge spil. Fordi vis PGR series er skyld i forza spil kommer senere, så skal MS have et part slag på hovedt!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 19/09-08 10:00 
Bliver spændene at se om der er noget hold i rygtene.
Bare se hvordan det hjalp Tomb Raider serien lige at få et ny hold en over.
Ikke at PGR fejler noget lige PT. Men en frisk syns vinkle er altid godt.
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 10:05 
Er der egentligt kommet noget officielt om Forza 3?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/09-08 10:28, rettet 19/09-08 10:30 
Ikke andet, end at det er under udvikling hos Turn 10... At det vil indeholde 400 biler, 100 banevarianter, avanceret skadesmodel.. bla... bla...

Jeg synes at PGR4 var klart det bedste i serien - helt perfekt afstemt til min smag...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/09-08 10:30 
Det er nok en god ide... at Forza 3 ikke kommer til at konkurrerer med SimBin's RacePro som er på vej til xbox360
2 "Realistiske" bilsimultorer på samme tid... går nok ikke.

Bare Forza teamet ikke kommer til at kopier kudos systemet fra PGR3 i stedet for 2'eren.. hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig