X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox maskinfejl


Svar
quadquadSkrevet 26/06-03 00:46 
Her sidder jeg så, en helt almindelig sommerferieonsdag og venter på at Bateman dukker op med Steel Battalion, tiden oprinder da hen endelig kommer og jeg løber op og henter min xbox. Xboxen bliver sat til det dejlige 28" Phillips widescreen - og mens den er ved at starte sb op spørger Bateman hvorfor den blinker Orange (Det var rødt) Jeg siger det nok bare er noget KTC har moddet den til, men jeg bliver klogere. Meget klogere...En eller anden syg fejl dukker op på skærmen istedet for min normale Evox-menu. Nå ja, et reboot burde klare alt, men stadig samme fejl. Dette gentager de næste 10 gange vi prøver. Jeg ser tough ud, men invendigt er jeg et nervevrag på randen til at bryde helt sammen, kan jeg virkelig ikke spille SB...Ja, nu kan jeg jo slet ikke spille noget. Nå, den siger jeg skal sende den til reperation, np. indtil jeg kommer i tanke om chippen og harddisken...UPS?! :S Nu står jeg her med en chipped xbox med en 120gb harddisk der trygler om at blive pryglet (rimer :P) af SB, selv controlleren er blevet sat frem på bordet og pedallerne er klar foran stolen. Jeg er knust - Og pigen kommer self. midt i det hele og bliver fornærmet over at jeg ikke får sagt pænt hej, men bare smider hende ind til mine forældre. Fuck - Jeg er crashed lige nu og så lige inden min ferie...

Nå, nu står jeg vel ved at hvis KTC ikke kan fikse den, så skal jeg have en helt ny Xbox? For der er self. ingen garanti hos KTC og med både chip og hd i tvivler jeg på de gæve gutter fra m$ i Irland tager imod den...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!

(Hvad kan man så lære af det? Tag ikke til KT hvor de sidder og leger med deres indbydende Evox-menuer!)
MadsMadsSkrevet 26/06-03 01:25 
Jeg har endnu ingen problemer haft med min moddede Xbox, samt 120 GB HD. Heller ikke mine indbydende EvoX menuer har der været problemer med ;P

Men det' da træls, kan jeg godt se.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
quadquadSkrevet 26/06-03 01:32 
Ja, det er "lidt?" træls =)
Håber at KTC kan redde den, hvis ikke må de tages ud og sættes i en ny box..:)
kazpoxkazpoxSkrevet 26/06-03 01:56 
Det kan vel være så meget...

Boot på org. BIOS med unlocked HDD?
Chippen har revet sig løs/vender forkert?
DVD-drev ikke tilsluttet?

Måske kunne lidt flere detaljer om den aktuelle fejlmelding hjælpe kvalificerede personer (et niveau jeg lige knap har nået) til at give et mere kvalificeret bud.

Held og lykke med at få det rettet!
quadquadSkrevet 26/06-03 01:59 
Jo tak :)
Bateman og jeg snakkede om det nok bare var en ledning der var hoppet ud..
Den blinker skiftevis mellem Rødt og Grønt..
Når den starter op går den ud en gang eller 2 inden den rigtigt starter. Der står en meddelse på mange sprog om at den skal sendes til reperation.
KTCKTCSkrevet 26/06-03 04:11, rettet 26/06-03 04:39 
Rolig nu, rolig nu...

Når jeg laver en Xbox, så virker den, og hvis de PostDanmark-aber smider med skidtet, så må vi jo finde ud af at få det fikset. Og bare rolig, jeg skal nok få den fikset, men måske burde den sendes forsigtigt tilbage til dig, for den behandling PostDanmark giver almindelige pakker er altså ikke for børn (og slet ikke Xboxe).

Maskinen kørte selvfølgelig uden problemer da jeg afsendte den, men lad os aftale en reparation over messenger. Det lyder til at være en overkommelig omgang, så du skal ikke begynde at frygte at du skal købe en ny.

Og med hensyn til garanti, så yder jeg et forholdsvist højt service niveau, og på mange punkter er det nok bedre end en almindelig garanti. Det burde du også vide nu, Stefan...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RebelheartRebelheartSkrevet 26/06-03 04:41 
KTC >
Maskinen kørte selvfølgelig uden problemer da jeg afsendte den,

;-)
quadquadSkrevet 26/06-03 11:10 
Ye, regnede nu heller ikke med det var din skyld KTC =)
Men forestil dig at modtage SB med controller og så ens Xbox ikke virker :D
Den virkede jo ellers til at starte med, men pludselig ville den bare ikke virke der :(
Snakkes på messenger om det ja - I have trust in you ;)
quadquadSkrevet 26/06-03 11:11 
Rebelheart >
;-)

Det gjorde den faktisk også den første dag jeg legede med den =)
Umiddelbart lyder det som om at HD'en har rykket sig ud fra nogle af ledningerne og ikke kommer igang..
JuggernautJuggernautSkrevet 26/06-03 12:57 
Den første Xbox jeg havde, brændte MB sammen på den. Det resulterede selvfølgelig også i at lampen blinkede rødt.

Underligt at spille Tony Hawk 3 og så skærmen pludselig fryser med en masse grønne streger til følge....Men det kan jo ske som alt muligt andet.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
quadquadSkrevet 26/06-03 13:01, rettet 26/06-03 13:05 
KTC er en guttermand og prøver at hjælpe mig ud af det her nu, for jeg er virkelig ved at være lost!
Jeg fik den igang her idag, men den rebooter samme sted i SB hver gang. Lige når men trykker på ignition knappen.
quadquadSkrevet 26/06-03 13:49 
Så virker det sgu!
Med vejledning fra KTC fik jeg omdøbt nogle filnavne på HD'en og så virkede det sgu bare til sidst :)
Kan ikke andet end anbefale en chip og hd fra KTC, hvis man ikke har brug for det, så for has support :D

Nå, jeg skal igennem SB manualen...Kan ikke engang komme ud af hangaren ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/06-03 14:32 
Juggernaut >
Underligt at spille Tony Hawk 3 og så skærmen pludselig fryser med en masse grønne streger til følge....Men det kan jo ske som alt muligt andet.

-Juggernaut

The Matrix has you!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig