X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sorry


Svar
KoludaKoludaSkrevet 25/06-03 22:36, rettet 25/06-03 22:36 
Som nogen sikkert ved, er jeg ikke til rigtigt til få fat i på det sidste ,og måske er der også folk der føler sig dårligt behandlet, fordi jeg ikke svarer eller lign.

Det er fordi ,jeg og min makker desperat prøvet at få en byggeplads færdig så vi kan holde ferie, derfor har jeg den sidste uge haft 36 !!! overarbejds timer, og der er langt endnu, så indtil uge 28 , er jeg sikkert ikke så aktiv desværre , men folk kan stadig sende mail eller beskeder, da jeg tjekker om aftenen 21.30 -22.00 alt efter hvilken tid jeg kommer hjem, men desværre er det ikke altid alle der får svar, da jeg ikke kan nå alle, skal jo også sove;)

Men hvis folk venter på svar , eller varer/indbetalinger så send lige en mail, for har simpelt hen GELMT en del, og i denne MEGET stresset periode sendt varer til forkerte adresser... Sorry wagner :(

Men som sagt indtil uge 28, er det faktisk helt sindsygt med overarbejde, håber at holde lørdag eller søndag fri, så jeg lige kan få fulgt op på en del.

SÅ til alle undskyld, håber jeg bliver tilgivet :(
MadsMadsSkrevet 25/06-03 22:40 
Du har sikkert glemt det så, men du mangler at indbetale de der 1000,- til min konto ;P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/06-03 22:41 
Hey! Håber I får arbejdet færdigt - og snart kan holde en velfortjent ferie :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KoludaKoludaSkrevet 25/06-03 22:50 
Teki >
Du har sikkert glemt det så, men du mangler at indbetale de der 1000,- til min konto ;P

he he ;)
quadquadSkrevet 25/06-03 23:53 
Det gør ikke noget Koluda, så sidder jeg da bare og snakker med familien på 2 dages køretur hver vej..(AHGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR)
MajorPMajorPSkrevet 26/06-03 00:41 
Du så dejlig social Wagner :p
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
quadquadSkrevet 26/06-03 00:49 
Ja, har bare et eller andet med at skulle sidde og snakke med min familie :D

Havde planlagt at owne det AW så hårdt...Men nu sidder Rage (Stefan CONRADSEN) med mit aw, medmindre han kan overtales til at aflvere det nede ved Flegaard på fredag, bliver det nok Mario Tennis som skal gennemspilles igen...(Glimrende RPG-del) Eller måske Hugo og Troldspejlet (Tak redaktør) :)
RaGeRaGeSkrevet 26/06-03 03:15 
Du skal bare sende mig din adresse, så sender jeg det afsted hurtigst muligt til dig.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig