X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Panasonic DVD-S97 HDMI dvd-afspiller


Svar
NaieraNaieraSkrevet 12/07-08 17:31, rettet 05/08-08 23:26 
Nu hvor jeg har fået en ny skal den 'gamle' dvd-afspiller sendes videre til den næste lykkelige ejer ;) Der er tale om en til prisen særdeles kompetent dvd-afspiller, som leverer et nærmest fabelagtigt progressivt SD-output, og selvfølgelig også skalerer godt, til dem der vil have den slags. Den kan selvfølgelig de-interlace PAL dvd-film korrekt, så du ikke ender med halv opløsning på film hvor flagene mangler eller er placeret forkert.

Afspilleren bærer præg af at have nogle år på bagen og være godt brugt, men standen er stadig god, som jeg håber man kan se på billedet. Den fungerer upåklageligt og har kørt alt jeg har smidt efter den, inklusive dvd'er fra så godt som alle regioner og dvd'er jeg har brændt i computeren og i dvd-optageren. Fjernbetjeningen følger med og fungerer selvfølgelig også som den skal. Ydermere følger manual, strømkabel og original emballage også med. Er det nødvendigt kan jeg sagtens smide noget composite kabelværk med, men mon ikke køber har lyst til at bruge HDMI eller component? ;)

Jeg skal have 800,- inklusive forsendelse indenfor landets grænser.

S: Panasonic DVD-S97 HDMI dvd-afspiller

Her kan du downloade manualen (PDF) og se mere om hvad apparatet kan
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 05/08-08 23:26 
Nu med lavere pris ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig