X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Direct3D vs. Unreal


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/06-03 14:40, rettet 20/06-03 14:40 
Jeg har pludselig fået et mystisk problem med min pc, der ikke vil køre Unreal 1 i Direct3D mere, selvom jeg sagtens har kunnet gøre det førhen.
Jeg har prøvet alle nye drivere, nyeste DirectX og selvfølgelig den sidste patch, der udkom til spillet. Ligemeget sker der: Når jeg vælger Direct3D blinker skærmen lidt og kører så videre i software rendering... *Suk*
Jeg har formatteret computeren TO gange...

GeForce2 MX400
Unreal v. 226f
Nyeste drivere og DirectX.

Nogen gode ideer?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/06-03 14:57 
Har du opdateret ét eller andet her fornylig? (Noget du måske ikke har tænkt over).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
StriferStriferSkrevet 20/06-03 14:57 
Weard!

Jeg har præcis det samme som dig! Og mit Unreal virker perfekt Direct 3D (fik iøvrigt Unreal gratis i et PC blad;))
XBL Gamertag: ZeNtiX
jaesjaesSkrevet 20/06-03 15:00 
DeluxScan >
Jeg har pludselig fået et mystisk problem med min pc,

Du har ikke lagt Win XP på den?
Jeg har problemer med Unreal på XP.
LWSLWSSkrevet 20/06-03 16:43 
Det faldt min ind, da jeg læste dit indlæg, at du har nyeste drivere samt DirectX til et noget aldrende spil. Kombiner det med WinXP, og du har rigt potentiale for problemer.

Unreal blev lavet til et 3DFx grafikkort med 4mb eller mere ram samt DirectX 5 og 6. ;)
JmogJmogSkrevet 20/06-03 19:33 
Nu er det godt nok længe siden jeg har haft det installeret, men jeg mener da at man kan køre OpenGL. Har du prøvet det?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/06-03 19:34 
Har fået det til at virke. Af mystiske årsager blev mine valg i menuerne ikke registreret i Unreal.ini, så jeg måtte rette det manuelt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig