X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spore


Svar
nerosnerosSkrevet 11/02-08 09:19 
Tjek lige det her spil ud. Damn det ser sjovt ud.

Link...
Bashful Neophyte
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/02-08 09:55 
Spore

;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
nerosnerosSkrevet 11/02-08 09:58 
..og det betyder så at ham kan du ikke lide eller hva ;-)?
Bashful Neophyte
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/02-08 10:00 
jojo han er sikkert nok en fin fyr.. ;)
Men det var bare Penny Arcade reaktion på den Video i sin tid hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/02-08 13:28 
Det er vel lige så meget en kommentar om, at Spore har været længe under vejs, og at man skal have boet under en sten for ikke at have opdaget det før nu ;)

Men spillet har fanget min interesse, dog ikke mere end at jeg ikke gider høre på hypen længere, efter utallige justeringer og udskydelser.

Jeg håber spillet kommer til enten Playstation 3 eller 360, for min PC lander helt sikkert på sine blødende knæ, hvis den skal forsøge at trække det.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 11/02-08 13:45 
Hehe Så har jeg nok boet under en sten ;-)

Det kommer ihvertfald også til Mac og Wii, men jeg tror min Mac vil lide samme skæbne som din PC hvis det skal trække det.
Bashful Neophyte
happyEDhappyEDSkrevet 11/02-08 14:17, rettet 11/02-08 14:18 
Spændende om det kommeri år nu når det har været undervejs så længe. Har det ikke snart været på de sidste fem E3 messer
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
CronossCronossSkrevet 11/02-08 16:32 
Og det har også vundet for bedste spil ved de fleste :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig