X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ej simlåst iPhone sælges


Svar
JloweJloweSkrevet 08/02-08 00:01, rettet 08/02-08 14:51 
Apple iPhone 8 GB sælges. 1.0.2 dvs. den helt originale firmware. Er jailbreaket og oplåst - dvs. alle simkort kan bruges med det samme (ikke noget med turbosim eller lignende). Jeg har aldrig opdateret den, men fordi den er jailbreaket med den helt gamle firmware, så kan den opdateres til det nyeste firmware. Dog må du ikke bare gøre det via iTunes uden at følge guiden på iphone blog Danmark. Det er nemt nok, jeg har bare ikke haft lyst til at gøre det.

Alt virker med den nu, mail, youtube, safari, iPod delen, vejret osv. osv. Det eneste jeg ikke kan og det er det eneste, er at skifte tiden fra 12 til 24 timers ur. Uret og datoen virker fint den siger bare 11.40 lige nu fx. Men dette ændres også ved en evt. opdatering.
Der er dansk keyboard på og hovedmenuen er på dansk, det er også derfor jeg aldrig har opdateret den, hvorfor skulle jeg?

Telefonen kommer med original emballage (hammerflot), dock, pudseklud, hovedtelefon og USB kabel.
Telefonen er også i flot stand, ingen ridser på skærmen og kun meget meget få lommeridser. Den har dog fået en lille skramme i øverste højre hjørne. Jeg har taget fotos af det nedenfor, så man kan se det. Ellers er alt som out of the box. Det er sikkert muligt at polere lidt af den skramme væk, jeg har bare aldrig gjort noget ved det. Telefonen er købt i Danmark af en mand som har importeret flere hjem fra USA. Jeg gav 4200 for den dengang, det er selvfølgelig ikke det jeg kræver nu, men telefonen er stadig meget svær at få fat på og de nyeste sælges ligenu med en firmware der endnu ikke er brudt. Så her er muligheden for at få en ægte iPhone med dit Telmore eller lignende simkort. Det er en ægte blæremobil, men jeg skal køre min firmamail via 3G og det har den jo ikke Det er grunden til at jeg sælger den, den står bare og bruges som iPod og det er spild.

Telefonen kan ses live i Silkeborg og jeg kører også gerne til Århus, men jeg sender ikke. Det skal være afhentning.
Mindstebud er 2900 kroner og så ser vi buddene derefter, men jeg håber selv lidt på 3500.-
Ved hurtig handel giver jeg et plastetui med i handlen UB.

Spørg hvis spørgsmål, den er også sat til salg på et par andre forums.
http://img401.imageshack.us/img401/3073/p1060549va1.jpg
http://img81.imageshack.us/img81/7677/p1060552ri0.jpg

skrammen
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
enfenenfenSkrevet 08/02-08 00:41, rettet 08/02-08 00:42 
Nu er jeg ikke interesseret i telefonen, men jeg synes alligevel, at jeg vil tage lidt plads i tråden, og komme med et råd :)

Gør billederne meget større, så man kan se alle detaljer. Det er meget svært at danne sig et indtryk af, hvordan telefonen ser ud (stand m.m.).
What is the Matrix?
JloweJloweSkrevet 08/02-08 07:40 
Hej, tak for rådet. Telefonen er i meget fin stand, det er blot den lille skramme i højre hjørne. Men hvis folk er interesseret sender jeg gerne højt opløselige billeder på en mail fx.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
happyEDhappyEDSkrevet 08/02-08 10:01 
hvilket prisleje er vi i?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KTCKTCSkrevet 08/02-08 10:27 
Prøv lige at læse hans indlæg igen, så ved du det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig