X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Elektrisk klaver?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 31/01-08 00:08 
Hej, jeg har tænkt på at give et elektisk klaver til én i gave og jeg er desværre temmelig blank på hvad man skal være opmærksom på. Og eftersom andre også spørger om de vildest off-topic ting herinde og jeg ved at der er nogle musikere her så ville jeg prøve om der var nogen der kunne lede mig på rette vej.

Jeg tror ikke at det behøver være det mest fantastiske (læs dyre) klaver i verden, da personen der skal modtage det nok mest er en glad amatør der godt kunne tænke sig at komme i gang igen efter en del års pause. Det eneste jeg ved at skal prioritere er vægtede tangenter så det føles som et rigtigt klaver. Ellers andet?

Planen er lidt at prøve at finde et brugt i f.eks. den blå avis, men hvis gode klaverer nu kan fåes til rimelige penge fra ny af, hører jeg også gerne om det.

Håber at der er nogen der ved lidt om det herinde der kan hjælpe.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
QQSkrevet 31/01-08 01:15 
Aage har et udemærket Casio CDP-100 til 2995.-
Det er med stativ, 88 vægtede tangenter og meget stuevenligt i størrelse og udseende.

Min lillesøster har det samme.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
salsalSkrevet 31/01-08 12:41 
Hvad er din prisramme? Cirka 3000? Du kan sagtens få anstændige digitalklaverer til de penge, især hvis du søger brugt. Sørg eventuelt for at få fat på et stagepiano. De fylder ikke så meget.

Jeg bruger selv et Yamaha P-70, så jeg kan sige god for Yamaha. Lyden er helt okay, og tangenterne er virkelig god kvalitet, hvilket jeg synes er en tvingende nødvendighed.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig