X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

USPS hjælp?


Svar
nerosnerosSkrevet 26/01-08 16:45 
Jeg har nu ventet næsten en måned på Garouden Break Blow: Fist or Twist til PS2. Spillet bliver sendt via USPS! United States Postal Service ;-)

Folk i online butikken der på ebay skriver fortrøstningsfuldt at de er meget hurtige. Dog synes jeg nu det er lidt mærkeligt at der skal gå så lang tid før jeg får fingrene i det spil..? Jeg køber tit spil både i Japan og USA, men aldrig har der gået så lang tid.

Jeg har så skrevet til dem for ca. en uges tid siden, og de skrev tilbage:

This item was already sent out (usps doesn?t provide tracking # for international airmail). Usually, international orders(APO's included) take 7-14 business days depending on customs. Sometimes, it could be longer, sometimes but in rare cases a month, sometimes it could be quicker. We have shipped it on time, it is now up to USPS to handle it from here. Rest assured, it will arrive. Thank you for your continued patience.

Så det skulle jo komme på et tidspunkt. Bare super træls at man ikke har et tracking nummer :-/

Er der andre som har erfaringer med USPS? Skal jeg slå kold vand i blodet og vente tiden af eller skrive til dem igen eller ebay?
Bashful Neophyte
JAAJAASkrevet 26/01-08 16:54 
Jeg har været ude for hele spektret med USPS. Alt fra få dage til 2 måneder.
nerosnerosSkrevet 26/01-08 17:22 
2 måneder!

Damn.... :-(
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 26/01-08 18:39 
Kunne man mon forestile sig, at det rent faktisk er surface mail, indtil pakken når frem til flyet til EU? Det kunne forklare, at det nogen gange tager så lang tid.
BeanoBeanoSkrevet 26/01-08 22:07 
neros>
Er der andre som har erfaringer med USPS?

Jeg har fået en del forsendelser fra USA via USPS Priority Mail f.eks. fra NCSX.com og har oftest fået pakkerne indenfor 1 uge og nogle gange efter kun 4-5 dage.

Men faktisk fik jeg en USPS pakke efter jul som havde været lidt over 3 uger på vej, så det kan være juleposten der har været meget sløv i år.
nerosnerosSkrevet 05/02-08 21:13, rettet 05/02-08 21:18 
Ok! men nu er der så nyt i sagen. Jeg må sige jeg ikke rigtig forstår hvad der er sket...?

Detailed Results:

Bullet Delivered, January 17, 2008, 9:58 am, CHICAGO, IL 60651
Bullet Arrival at Unit, January 17, 2008, 5:24 am, CHICAGO, IL 60651
Bullet Processed, January 16, 2008, 6:46 pm, ELK GROVE VILLAGE, IL 60007
Bullet Processed, January 15, 2008, 2:08 pm, CHICAGO, IL 60701
Bullet Electronic Shipping Info Received, January 12, 2008
Bullet Shipment Accepted; January 12, 2008, 4:21 pm, TEMPLE CITY, CA 91780

And we have shipped to the following address:

Jason Arndt
bla bla bla osv. ;-)

Så det var altså shipped to Chicago!

Det er vist ikke min rigtige adresse. Så det viser sig så nu at de havde sent den forkert. De har så tilbudt at sende et nyt til mig og jeg har sagt takker ;-)

Glæder mig til at se spillet. Er måske den første her på playright som vil eje det....WAUW hva!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig