X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg skal bruge en japansk ps3


Svar
dRxLdRxLSkrevet 24/01-08 13:00, rettet 24/01-08 13:13 
Gerne den japanske 60GB lanceringsmodel man kan se i denne tabel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ps3#Retail_configurations

Ikke at jeg regner med at der er nogen herinde der har en sådan til salg, men hvis I skulle støde på én der var til salg som I ikke selv skal bruge, ville jeg være meget taknemlig for en henvendelse.

Evt. må jeg nøjes med en 60GB eller 80GB fra USA eller PAL-land, men den skal kunne spille ps2 spil.

Nå men jeg håber da at der er nogen der falder over én jeg kan bruge =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 24/01-08 13:04 
Opfølgningsspørgsmål:

Kan man overhovedet få en PAL 60GB i nogle danske butikker længere?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HolisticHolisticSkrevet 24/01-08 13:52, rettet 24/01-08 13:53 
Jeg byttede mig til en 60gb jap maskine igennem en gut i US for et lille halvt års tid siden, og det er bestemt ikke et køb jeg har fortrudt, jeg har nemlig oss en stak jap ps2 titler. Det var igennem et par udenlandske forums ;) der er det tit lidt nemmere at støde på nogen der lige ligger inde med det man mangler.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
tmliljatmliljaSkrevet 24/01-08 14:12 
Hvad vil du give for en 60 GB Japaner?
JloweJloweSkrevet 24/01-08 14:23 
Jeg har også en 60 gb japaner stående i mint stand :-)
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
tmliljatmliljaSkrevet 24/01-08 14:24 
dRxL>
Opfølgningsspørgsmål:

Kan man overhovedet få en PAL 60GB i nogle danske butikker længere?

Man kan så vidt jeg ved få en brugt hos GAME (Fisketorvet) til ca. 3500,-
nerosnerosSkrevet 24/01-08 15:34 
Fisketorvet! Nå dada.. lyder spændene :D!
Bashful Neophyte
IqonIqonSkrevet 24/01-08 17:14 
dRxL>
Evt. må jeg nøjes med en 60GB eller 80GB fra USA eller PAL-land, men den skal kunne spille ps2 spil.

Husk at selvom PS3 er regionsfri når det kommer til PS3-spil, gælder det ikke for PS2-spil.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
nerosnerosSkrevet 24/01-08 18:57 
Nej det er selvfølgelig hver at have i mente, men sådanne tilbud eller bare bud er da hver at tænke over ;-)
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 25/01-08 12:10 
Hmmm jeg har nu fået et udmærket tilbud på en japansk ps3 med noget tilbehør til, men er nu kommet i tvivl.

Jeg kan huske fra da jeg importerede meget til Dreamcast, at det egentlig var røv irriterende ikke at fatte en brik af hvad der stod i éns spil. Endelig er de par spil jeg har købt (WipeOut XL og Shadow of The Collossus) PAL, så de ville være ubrugelige.

Hvilke helt fantastiske PS2 titler er det helt præcis jeg går glip af ved at have en PAL maskine?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 25/01-08 12:17 
dRxL>

Hvilke helt fantastiske PS2 titler er det helt præcis jeg går glip af ved at have en PAL maskine?


Nu kommer Kristian nok med et mindre hav af shootere :) Der skulle vist være en del titler, som er forbeholdt de japanske maskiner.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 25/01-08 12:29 
Altså, der findes jo' de fantasktiske Cave shooters. Derudover er næsten alle Togeki fighters udgivet til PS2.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 25/01-08 12:41 
Tokegi?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 25/01-08 13:11 
Ja, Cave shmups må være hovedårsagen til at kunne spille japanske PS2-spil. Ellers synes jeg egentlig, at listen er relativt kort. Derfra tænker jeg på, at man gerne skulle kunne spille amerikanske spil, så man kan være på forkant med RPG'erne...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 25/01-08 13:36 
dRxL>
Tokegi?

Fighters der er gode nok til at blive brugt i de japanske turneringer.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 25/01-08 13:38 
Kan du give mig nogle links hvor jeg kan læse mere om dem?
Jeg går så ud fra at de ikke findes til andet end japanske playstations?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 25/01-08 13:51, rettet 25/01-08 13:53 
Her er to af dem jeg lige kunne komme i tanke om.

http://en.wikipedia.org/wiki/Arcana_Heart

http://en.wikipedia.org/wiki/Melty_Blood

Ja, de findes ikke i andet end NTCS-J.

EDIT: Og så selvfølgelig Hokuto no Ken spillet, som jeg omtalte i 2D fightere tråden.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 25/01-08 14:00 
Melty Blood kan også fåes til PC, god trend i øvrigt =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 25/01-08 14:02 
Ja, det er oprindeligt et PC homebrew spil, der så senere blev konverteret til arcade, derefter PS2.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 25/01-08 17:43, rettet 25/01-08 17:43 
Har GAME kæden en hjemmeside?

Og der er slet ingen steder man kan købe en ny-ny 60GB (PS2 kompatibel) ps3?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 25/01-08 22:33, rettet 25/01-08 22:33 
Densha De Go! og Battle Gears 3!
dchangdchangSkrevet 25/01-08 22:45 
dRxL>
Har GAME kæden en hjemmeside?

Og der er slet ingen steder man kan købe en ny-ny 60GB (PS2 kompatibel) ps3?

For en 14 dage siden hørte jeg noget om at enkelte B.O. Bøger butikker på Sjælland skulle have enkelte nye 60GB tilbage.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KTCKTCSkrevet 25/01-08 22:45 
Her er den fælles side for norden, men du kan ikke bruge den til så meget andet end at finde telefonnumre på butikkerne, for de sender kun til sverige...

http://www.game.se/
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 26/01-08 11:33 
Så har jeg haft ringet til GAME på fisketorvet og de havde ingen, brugte eller nye, PS3 60GB konsoller.

Andre bud?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dchangdchangSkrevet 26/01-08 11:41 
Evt. kig mit sidste indlæg.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 26/01-08 11:46 
Er ved at ringe rundt til dem. Har haft fat i Valby, Lyngby og Rødovre afdelingerne. Tror ikke der bliver bid ved at ringe til flere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dchangdchangSkrevet 26/01-08 11:53 
Det skulle der være, de kan jo selvfølgelig også være solgt. God jagt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 26/01-08 12:19 
Det kan også tænkes at Læsehesten Aalborg har nogle endnu. Han havde vist svært ved at komme af med dem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 26/01-08 12:39 
Der ligger også en konsol butik ude i fields, men jeg kan ikke huske navnet på den?
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 26/01-08 12:54 
Der er en game (http://fields.dk/default.asp?PageID=69&ListView=Alphabetic&StoreLetter=G&StoreID=149) og en Gamestop (http://fields.dk/default.asp?PageID=69&ListView=Alphabetic&StoreLetter=G&StoreID=146). Tror du at de har dem liggende?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 26/01-08 13:10 
Nu bliver jeg glad for at jeg fik købt den 60GB da de annoncerede den nye udgave :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 26/01-08 13:53 

Gamestop er det! Jeg ved det sgu ikke dRxL det var mit gæt. Jeg kan ihvertfald huske de havde en del brugte konsoller til salg men det var PS2 og XBOX. Dog vil jeg mene det kunne være et tegn på at de handlede mere med den slags end andre game butikker. Prøv at ringe til dem måske er du heldig :-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig