X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rust på Hori


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-08 11:13 
Jeg har netop modtaget 2 Hori sticks, hvoraf det ene har et alvorligt tilfælde af rust-angreb. Hvordan pokker kommer jeg det til livs?

Rust på Hori
Rust på Hori
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
McBrainMcBrainSkrevet 20/01-08 11:59 
nu er jeg ingen ekspert, men fjern rusten med en stålsvamp/børste, og efterbehandl med ny maling/lak.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-08 12:03 
Det var også nogenlunde hvad jeg havde i tankerne. Blot er jeg nervøs for at slutresultatet vil blive noget ringere end den nuværende tilstand. Måske et job for den lokale autolakér? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HolisticHolisticSkrevet 20/01-08 15:22, rettet 20/01-08 15:23 
Nej det er ikke så svært ;)
dog skal du købe en ordentlig spray lak hvis du ikke ligger inde med en airbrush.
Jeg kan anbefale Motip, de laver autolak, de har en sort der fåes i 3 forskellige glans'er (mat, halvblank og blank)
Jeg har bla. lakeret bærbare, et par 360'er inkl alt tilbehør osv. osv. med Motip (når jeg skal male sorte lister osv. om på arcademaskiner pga. rust sliber jeg også disse ned og de bliver lakeret med Motip)
Bare lad være med at give for tykt et lag af gangen, brug gerne 3-4 gange på metallet for at dække det ordentligt, og slut så evt. af med en klar lak, igen fra Motip. så har du et super resultat som man skulle tro en autolakere havde lavet, det har bare ikke kostet 800-1000,- og man har glæden ved selv at ha gjort det.

Husk dog at gøre det i et temeperet rum (omkring 15 grader)
Motip kan bla. købes i Thansen til 50,- pr dåse ;)
Vil du gerne bevare klistermærket, så varm det op med en hårtørrer så skulle den gerne ha nemt ved at komme af.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Zzap!Zzap!Skrevet 20/01-08 17:21 
Jeg er ikke ekspert, men det ligner noget der kan vaskes af med en blød svamp og lidt knofedt, med minimale eller ingen spor bagefter. Og så er det jo i bunden, så så længe det ikke spreder sig mere er der vel ingen ko på isen.
Born to kill space
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-08 17:28 
Det er også på siderne...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig