X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Punch Out kan ikke starte spillet


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 02/01-08 23:32 
Jeg har problemer med at Starte spillet op, jeg får kun en mørk skærm. Jeg har renset det med Isopropanol, men det virker stadig ikke. Jeg har også prøvet at hive spillet op og ned, men uden held, Nogen der har ideer til hvad man kan gøre?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
TheDukeTheDukeSkrevet 03/01-08 02:35 
Prøv at se om det virker på en anden SNES før du går i gang med skruetrækkeren.
solid snakesolid snakeSkrevet 03/01-08 08:11 
Hmm.. Jeg har desværre kun 1 Snes, men hvad kan man da gøre for at få spillet til at virke?
Og kan man købe en skruetrækker der passer til Snes spillene?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
StarmanStarmanSkrevet 03/01-08 10:31 
Jeg kan rense spillet for dig hvis det er, kan ikke lige huske hvor du bor, men du kan komme forbi hvis du bor i nærheden af Århus.

Nes Bozz
solid snakesolid snakeSkrevet 03/01-08 12:09 
Jeg har prøvet at rense det med Isopropanol, men jeg kan stadig ikke starte spillet op. Kan kontakterne på spillet være så slidt, at de måske er ødelagt?
Hvad bruger du til at rense med?
Jeg bor desværre i Ølgod, lidt for langt væk fra Århus
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
StarmanStarmanSkrevet 03/01-08 12:46 
Jeg skiller spillet ad og polere kontakterne, har set dem hvor kontakterne var helt belagt med ir, så er isop. ikke nok. Har også set spil hvor banerne var def. der hvor printet hviler på kassen. Hvis du ikke får liv i den er du velkommen til at sende den sammen med en retur kuvert, så kan jeg kikke på den.
solid snakesolid snakeSkrevet 03/01-08 18:34 
Det lyder super Godt, hvad skal du have for det?
Og klart jeg betaler portoen begge veje.. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
StarmanStarmanSkrevet 03/01-08 19:17 
Normalt tager jeg 5kr for at rense et spil, men når det kun er en så sender du den bare, med en frankeret svarkuvert så klarer jeg det for dig.
solid snakesolid snakeSkrevet 03/01-08 19:58 
Nej nej den går ikke, du får ikke lov at gøre det gratis.. ;O) Jeg sender en 5 med i pakken. Jeg er bare glad for at du kan hjælpe mig. Jeg sender til den adresse som står på Bozz.dk
Kan man skaffe de skruetrækker til Nintendo spillene på Ebay, eller hvor kan de købes?

Hvad polere du forresten kontakterne med?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 03/01-08 21:30 
Her er nogle Bits til det.

Gamecube N64 SNES Open Tools Screwdrivers 4.5 3.8 Bits
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 03/01-08 21:34 
Her er også noget du kan bruge måske?.

NINTENDO SECURITY TOOL CLEANING KIT for NES SNES GAMES
I love monster land
solid snakesolid snakeSkrevet 03/01-08 21:39 
Ih tak for hjælpen, I er virkelig så hjælpsome.. ;O)
Det er virkelig rart med sådan nogen folk.. Dem burde der var være mange flere af.. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 03/01-08 23:18 
Vi skal jo hjælpe hinanden, det synes jeg iværefald man skal gøre.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 03/01-08 23:20, rettet 03/01-08 23:20 
Ved desværre ikke lige hvad Starman bruger til at polere kontakterne med?.
I love monster land
StarmanStarmanSkrevet 16/01-08 12:09 
Jeg har modtaget dit spil og renset det, så nu virker det. Jeg kan dog godt forstå du ikke kunne få liv i det, et af banerne var næsten irret igennem. Jeg måtte rense min egen maskine for at den vile akseptere den, men så kørte den også fint. Jeg sender den retur til dig imorgen.
StarmanStarmanSkrevet 16/01-08 13:12 
Jeg kan se du har under frankeret din retur kuvert, den er kun frankeret til 8,5kr, men portoen er 20,5kr for maxibrev optil 250g (Den vejer 102g)vil du sende de resterende frimærker til mig, eller overføre pengene til mig. Jeg kan også sende den med dig selv som afsender, så får du en regning fra post dk, dog + straf porto.
solid snakesolid snakeSkrevet 19/01-08 11:18 
Du skulle gerne have modtaget betalningen for det.
Jeg fik det vejet på posthuset, så det må være postdamen, der har vejet forkert. Men skidt med det, tak for hjælpen. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig