X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Importere Princess Crown - hvorfra?


Svar
JmogJmogSkrevet 13/12-07 21:14, rettet 13/12-07 21:15 
Ja, titlen siger jo det hele. Jeg har fået ind i hovedet at jeg er nødt til at få fat i Princess Crown til PSP, men det mest åbenlyse sted - Playasia - sender åbenbart ikke PSP-spil til Europa.

Bæ.

Men hvem sælger ellers japanske PSP-udgivelser udover Playasia? Jeg kender ikke noget alternativ selv.
NaieraNaieraSkrevet 13/12-07 21:55 
Jeg stødte tilfældigvis på Renchi.com tidligere. Det ser ud som om, at Sony ikke har truet dem til noget som helst, endnu i hvert fald.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 13/12-07 22:02 
Det ser gimrende ud - takker.
JmogJmogSkrevet 13/12-07 22:10 
Shit. Lige bortset fra at de ikke fører det.

Hmm, må helere støve Ebay-kontoen af så.
RJKRJKSkrevet 13/12-07 22:12 
Er spillet ikke japansk only, og dermed ret uforståeligt at følge historien i?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 13/12-07 22:52 
Joda, men jeg er en sucker for old school 2D beat'em ups. Især med det artwork. Odin Sphere er da også et sikkert køb, når det kommer i PAL til PS2 næste år.
Alf81Alf81Skrevet 13/12-07 23:03 
Altså, spillet er nu mere et RPG, end det er et beat'em up, så du vil få din sag for, hvis du ikke bruger en oversættelse. Men mener faktisk der findes en fuld oversættelse af spillet, et eller andet sted på nettet.
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 13/12-07 23:39 
Det var netop min opfattelse. Ellers havde jeg også købt det :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 03/01-11 23:00 
Alf81>
Altså, spillet er nu mere et RPG, end det er et beat'em up, så du vil få din sag for, hvis du ikke bruger en oversættelse. Men mener faktisk der findes en fuld oversættelse af spillet, et eller andet sted på nettet.

Genopliver lige denne tråd. Det her spil ser jo fantastisk ud. Findes det virkeligt kun i jap til Saturn? Uden at have opsøgt info omkring det hvordan fungerer de her oversættelser af spil så?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-11 23:02 
Ja det findes kun i Jap. Oversættelsen er en tekst du skal læse ved siden af på din computer. Der er desværre ikke nogen patch til spillet så du kan få spillet på engelsk :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 03/01-11 23:13 
Ok øv, men det tror jeg måske godt jeg kan leve med. Er spillet hver at købe har du det selv?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-11 23:19 
Jeg har det ikke endnu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 03/01-11 23:46 
Skal vi se hvem af os der får det først så ;D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-11 23:48 
Lømmel! Det gør du nok ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 03/01-11 23:51 
Argh jeg tror ikke det bliver lige nu i den her måned ihvertfald. Jeg har allerede købt 3 Saturn spil hjem hehe ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig