X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 Arcade + LCD


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/11-07 09:43 
Hej alle!

Jeg er begyndt at savne min Xbox 360 hernede i Australian, og siden den nye Arcade udgave udkommer hernede i morgen, saa regner jeg med at nuppe en af dem. Hvordan ser det ud med det nye motherboard i Arcade - der er delte meninger rundt omkring paa nettet?

Jeg snupper en 1440x900 LCD monitor med maskinen, men jeg kan ikke huske, om VGA kablet understoetter den oploesning efter de mange updates... Gider nogen checke det for mig? Eller maa jeg jo bare noejes med en, der ikke er native for skaermen, selvom det nok giver et kvalitetstab.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 14/11-07 11:55 
Har lige dobbeltchecket og den er ikke kommet på.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 14/11-07 22:47 
Jeg er ret kræsen med dårlig skalering og mudret display når man ikke kører den rigtige opløsning, men på min Samsung LCD PC skærm ser billedet faktisk ret godt ud med VGA. Det bliver skaleret fornuftigt og præsenterer sig flot i 1024*768, hvor skærmen kører 1680*1050.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/11-07 09:03 
Fik dyret hjem i dag, og selvom priserne er hoejere hernede (Hvad koster en Arcade derhjemme?), saa er det da en fin pris, synes jeg. Jeg gav $388 for en Arcade incl. LEGO Star Wars: The Complete Saga. Det svarer til ca. 1800 kr. Ja, det er sikkert dyrere end derhjemme, men der er slet, slet ikke samme konkurrence hernede.
Anyway, det jeg ville fortaelle var, at den larmer meget mindre end mine gamle konsoller hjemme i DK. At den saa ogsaa har HDMI er jo heller ikke daarligt :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig