X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Oprettelse af PSN-ID


Reply
enfenenfenSkrevet 11/11-07 19:05, rettet 11/11-07 19:06 
Jeg har brug for lidt hjælp, så jeg satser på Jeres hjælp!

Kan man kun oprette et PSN-ID via sin PS3, eller er der en mulighed for at gøre det online?

Hvis jeg opretter et PSN-ID på en anden's PS3 (en master account og tilknyttet til et alias), har jeg så mulighed for senere at flytte det til min egen PS3?
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 11/11-07 19:23 
enfen>
Kan man kun oprette et PSN-ID via sin PS3, eller er der en mulighed for at gøre det online?

Tror jeg ikke - er dog ikke sikker.


enfen>
Hvis jeg opretter et PSN-ID på en anden's PS3 (en master account og tilknyttet til et alias), har jeg så mulighed for senere at flytte det til min egen PS3?

PS3 profiler (Users) og PSN konti er ikke bundet så ja, du kan godt bruge din PSN konto på en anden PS3.
enfenenfenSkrevet 11/11-07 19:32 
Fremragende. Tak.

Jeg har en kammerat, der lige købt COD4, og da jeg ikke har modtaget mit til min 360 endnu, kan jeg lige så godt spille lidt på hans PS3. Han er så bare ikke så glad for, at jeg bruger hans PSN-ID, da det ødelægger lidt af glæden, når man stiger i lvl og unlocker nye ting - forståeligt nok.

Da jeg alligevel regner med at anskaffe mig en PS3 på et tidspunkt, så kan jeg lige så godt starte med mit PSN-ID nu :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 11/11-07 19:40 
Det burde virke, har dog ikke COD4 så kan ikke lige teste det... overvejer det stadig ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/12-07 19:55 
Hvordan sletter man et ID på en PS3?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 03/12-07 12:42 
Jeg tror bare du kan slette den tilhørende profil.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Username
Password
Remember me