X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svensk Xbox Live konto problemer


Svar
MarkosMarkosSkrevet 31/10-07 15:22 
Jeg har en Xbox Live konto som er oprettet i Sverige, dengang Xbox Live ikke var kommet til Danmark endnu. I dag opdager jeg, at jeg ikke kan købe MS Points til min konto, og ville lige høre om der er andre som har været ude for det samme? Jeg bruger altid min svenske konto (som er et Gold Abonnement) til at spille på Live med, og det fungerer upåklageligt. Faktisk har MS hævet pengene til abonnementet, her for et par dage siden.

Har også en dansk Silver Account, som jeg egentligt aldrig bruger, og til den kan jeg fint købe MS Points. Så nu må jeg spille Mutant Storm Empire via den konto, siden jeg ikke kan få lov til at købe MS Points til den svenske konto.

Noget underligt noget, at man pludselig ikke kan købe MS Points til den svenske account, synes jeg.
MarkosMarkosSkrevet 31/10-07 15:58 
Efter at have købt MS Points til min danske silver account og købt Mutant Storm Empire, så kan jeg alligevel godt spille det fulde spil på min svenske gold account. Jeg kan spille det fulde spil på begge accounts nu :-)

Troede ikke at man kunne få lov til det.
KTCKTCSkrevet 31/10-07 16:28 
Det er fordi du spiller det på den maskine det er blevet købt på. Der kan man gøre det med alle profiler.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 31/10-07 19:15 
Jeg er selv lige blevet udsat for det samme...

Pludselig kan jeg ikke købe MS Points til mit Gamertag som er registrerede i UK.. (Også fordi at Live ikke var kommet til Danevang dengang jeg oprettede mit gamertag)

Så jeg sendte en email til MS Live DK Support...
og det kom der dette svar ud af:

...
Hej Allan !

Tak for din email. Pga kompleksitet af dit spørgsmål er det ikke muligt at besvare det per email. Du bedes derfor venligst kontakte vores Kundeservice på 80 88 40 97 eller 38 48 73 93 fra en mobiltelefon.

Åbninstiderne:
Mandag – Fredag: 9.00-17.00
Lørdag – Søndag: Lukket

Med venlig hilsen,
Christian
Xbox Kundeservice



Sent : den 24 oktober 2007 16:34:42 UTC
To : XBOX.X360.EU.00.DA.ARV.TAL.LIVE.T01.SPT.00.EM
Subject : Xbox360 Live

Tjeneste: [Service:]
Xbox360 Live

Problemtype: [What type of problem do you have?]
Fulde navn: [Full Name:]
Allan D. Pedersen

Til hvilken e-mail-adresse skal vi sende svar? [What e-mail address would you like a response sent to?]
grillbiller@blablabla
Kan ikke købe Points mere?
jeg pludselig ikke købe points mere online.
den siger at jeg skal tjekke visa oplysningerne igen, men alt er ok.
Jeg har brugt det gamertag siden Xbox Live kom frem og har aldrig haft problemer med at købe indhold.
men pludselig efter jeg har købt en ny xbox360 kan jeg ikke mere.

Det er ikke mit VISA kort den er galt med... det fungerer og intet galt med.
...

Jeg har endnu ikke kontaktet dem.. for jeg kan næsten gætte svaret...
"Din konto er imod Microsoft EULA regler da din registrede adresse ikke er "rigtig" "
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ElgenElgenSkrevet 31/10-07 20:07 
Markos>
Efter at have købt MS Points til min danske silver account og købt Mutant Storm Empire, så kan jeg alligevel godt spille det fulde spil på min svenske gold account. Jeg kan spille det fulde spil på begge accounts nu :-)

Troede ikke at man kunne få lov til det.


Nå, men når du nu har købt det, hvad er så dit gamertag; savner nogen at spille co-op med.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
MarkosMarkosSkrevet 31/10-07 20:12 
Så skal jeg lige ha' ryddet op på min friendsliste inden jeg tilføjer nye. Men Empire er nu ikke særligt godt i co-op. Det bliver sværere at se hvad der foregår, når der er to spillere på skærmen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig