X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af bærbar computer


Svar
Krans.KKrans.KSkrevet 19/10-07 12:46, rettet 19/10-07 12:47 
Ja der er godt nok allerede en del af disse emner omkring, men som (næsten) komplet teknisk uvidende på dette område, og som én der aldrig før har været ude og investere i en computer overhovedet er jeg altså nødt til også at få hjælp til dette =)

Jeg skal flytte hjemmefra den 15. november, og er derfor nødt til nu at skaffe mig min egen computer. Den skal hovedsageligt bruges til arbejdsbrug og bør derfor være bærbar, så jeg også kan have den med mig på universitetet.
Pris vægtes i det store hele over rå muskelkraft, for jeg kommer ikke til at lave særligt krævende arbejde på den. Jeg læser medievidenskab og regner derfor med bare at skulle kunne arbejde i almindelige tekstbehandlingsprogrammer, surfe (trådløst) på nettet og det eneste spil jeg vil komme til at spille på den er Football Manager.

Jeg har kun begrænset erfaring, når det kommer til brug af Mac, men jeg er åben overfor muligheden for at skifte.

Hvor, hvornår, hvordan og til hvor meget skaffer jeg mig en computer der kan leve op til disse beskedne krav? Alle forslag modtages med kyshånd, for jeg har ikke lyst til at forlade mig på rådene jeg kan modtage fra personalet i Fona =P
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig