X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil (NES)


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/10-07 22:53, rettet 14/10-07 22:53 
Nogle der kan tysk, som kan se på spillet fåes til NES? eller om det kun er PC download.
http://www.resident-evil-virus.de/residentevilnes.html
Hoid to colony C05 where the computer is...
Zzap!Zzap!Skrevet 15/10-07 02:21 
Resident Evil startede faktisk på Famicom (kinda) med Sweet Home: http://en.wikipedia.org/wiki/Sweet_Home_%28video_game%29
Born to kill space
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/10-07 10:42 
Selvom det kun er udgivet i Jap, så kan man se det står på engelsk på billederne, så det er cool nok. Men er stadig også klar på RE hvis det er blevet udgivet til NES, man kan se de også har brugt noget fra Color udgaven af RE, når man er oppe at toppes med zombierne.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/10-07 19:16 
Stadig ingen der kan tysk?
Hoid to colony C05 where the computer is...
JAAJAASkrevet 15/10-07 19:55, rettet 15/10-07 20:00 
Kort sagt: Der står, at spillet er nært beslægtet med Resident Evil Gaiden, og at hvis man undrer sig over, hvorfor man ikke har hørt om det, er det fordi, det ikke er officielt licenseret af Capcom, men er et Kina-produkt fra en ukendt udvikler. Der står så, at lyden er dårlig, og at lokationerne ellers følger dem, man kender fra PSX/GC udgaverne. Endvidere: at den kinesiske tekst samt de ofte forekommende crashes gør spillet stort set uspilleligt, men at man kan spare sig selv ved at se videoen på sitet.

Jeg er ikke nogen haj til tysk, men det er vist en rimelig opsummering. 3of19 kan eventuelt verificere.

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet om en PC udgave. Det fremstår jo ret klart adskillige steder, at der er tale om et NES spil. Der står intet om en PC download.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/10-07 20:21 
Tak, hvis du finder ud af hvor man kan købe det vil jeg meget gerne vide det. Det med PC download, var jeg bare i tviel om det kunne passe, kunne være de bare kaldte det RE NES ligesom dem der lavede grandtheftendo, der fik jeg at vide det kun var som download? plus tysk fatter jeg jo ikk' lige:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
JAAJAASkrevet 15/10-07 20:26 
Ah ok. Desværre står der ikke noget om, hvor man eventuelt kunne få fat i et eksemplar. Måske i Kina? :P
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/10-07 20:31 
Der kommer jeg lige forbi i morgen, så det prøver jeg;=>
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig