X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blazing Angels 2: Secret Weapons of WWII


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/09-07 12:45 
Jeg sidder så forbandet fast i det her spil. Det drejer sig om missionen på Den Røde Plads i Moskva. Lige meget hvad jeg gør, falder pladsen i tyskernes hænder.

Er der nogen der ved hvordan jeg knækker den? Please...? Jeg ved godt spillet ikke er udkommet endnu, men det kunne være der var andre som mig, som sidder og skal anmelde det, som kunne hjælpe.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 03/09-07 09:34 
argh! er det udkommet? Fortæl fortæl, er det fedt? demoen var ret go, og langt bedre end 1'eren. Impressions tak :-)
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/09-07 22:25 
Det er såmænd ganske sjovt - minder en del om etteren, en del ting er dog forbedret.

Desværre går indlæringskurven på et tidspunkt midt i spillet stort set lodret op. Det er ret irriterende, for jeg har siddet fast ssamme sted i dagevis.

Efter hvad jeg kan se på nettet, er jeg heldigvis ikke den eneste der oplever det.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 06/09-07 22:31, rettet 06/09-07 22:35 
Jeg kom igennem spillet for et par dage siden. Lige netop dét sted er nok det sværeste i hele spillet, men gåpåmod hjælper en del.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/09-07 23:10 
Og du har ikke tænkt dig at løfte sløret for, hvordan du klarede den?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 06/09-07 23:42 
Jeg blev bare ved og ved. Jeg tror bare det er gælder om at nedlægge så mange fjender så hurtigt som muligt, samt at bruge sine wingmen. Jo hurtigere du får dem væk, jo hurtigere kommer du til sekvensen med raketterne og næste checkpoint, hvor pladsen er i sikkerhed.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/09-07 07:56 
Hmm okay... Jeg har kæmpet og kæmpet og når nogle gange til sekvensen med raketterne, mens jeg andre gange har ryddet luftrummet, men der sker ikke mere... det eneste der sker er, at pladsen langsomt går til...

Det er godt nok træls... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/09-07 20:55 
Så fik jeg den!! Hold k*** en mission - den var lige ved at ødelægge hele spillet for mig... phew...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 07/09-07 20:57 
Fandt du ud af hvad nøglen var? Jeg fik aldrig rigtigt fat i det :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/09-07 21:10 
<SEMI SPOILER>

Ja, det tror jeg... Først skal man koncentrere sig om Stuka flyene som angriber selv den Røde Plads. Her skal man ignorere faldskærmene, eller tager pladsen for megen skade.

Derefter går man efter de store bombefly og jordtropperne, som der er en hel del af. Brug Cowboy, han er ret effektiv. Løber man tør for missioner, kan man skyde et jagerfly ned, som giver nye missiler.

Når alt på jorden og i luften er udslettet, kommer man til de guidede missiler - derfra er missionen let nok.

Det lyder måske let nok og det er sådan set også nu når man ved det, men inden man har knækket nøden, er den mission altså slem!

</SEMI SPOILER>
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig