X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: Næsten komplette N64 titler


Svar
QQSkrevet 26/08-07 15:09 
Jeg står og skal af med det meste af min N64 samling, og har brug for at få vurderet et par titler. Jeg har af en eller anden grund gemt både manualer og kasser, men ikke det der hvide pap inde i kasserne. Hvor meget betyder det?
Kasserne er i rigtig god stand, et par af dem vil jeg vurdere som Mint, dog stadig uden "indlægspappet".

Titlerne er:

Perfect Dark (Mint)
GoldenEye 007 (Mint)
Beetle Adventure Racing (Meget God)
Revolt (God)
Donkey Kong 64 (God)
Top Gear: Overdrive (God)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Zzap!Zzap!Skrevet 26/08-07 17:07 
Ikke for at gnide salt i såret, men hvad fik dig egentlig til at gemme på kassen uden cartridgeholderen? :)
Jeg vil skyde på at det betyder alt fra 20% - 50% forringelse af værdien, alt efter sjældenheden af spillet.

Kassens komplethed betyder ret meget for samlere, men nok mindre for folk der bare gerne vil spille spillet, prøv a annoncere steder hvor der er den slags folk (her og eBay f.eks.)
Born to kill space
00Void00VoidSkrevet 26/08-07 17:54 
Hølmkjær>
ikke det der hvide pap inde i kasserne. Hvor meget betyder det?

Det betyder som regel at kasserne er pressede og grimme, grundet de er blevet trykket.
Hvilket vel betyder at man ikke kan kalde spillet mint.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
QQSkrevet 26/08-07 18:37 
00Void>
Hølmkjær>
ikke det der hvide pap inde i kasserne. Hvor meget betyder det?

Det betyder som regel at kasserne er pressede og grimme, grundet de er blevet trykket.
Hvilket vel betyder at man ikke kan kalde spillet mint.

Det er netop sagen ved de to nederste titler, men de andre er ikke på nogen måde trykkede.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig