X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Online med PS2?


Reply
Alf81Alf81Skrevet 25/08-07 06:49 
Sidder lige og stener lidt over det her til morgen. Er der overhovedet nogen der bruger deres PS2's online-egenskaber? Har søgt en smule på det og det ser ud til, at en del spil understøtter en eller anden form for online gaming. Jeg har bare aldrig rigtigt hørt om nogen der spiller online med deres PS2, men er der det?
Ting om dét og pis.
ChronoChronoSkrevet 25/08-07 08:09, rettet 25/08-07 08:09 
Jeg bruger det ikke rigtigt for tiden. Men har da spillet PES6, en hel del Star Wars Battlefront og også noget Hardware: Online Arena som egentlig er sjovt nok på en simpel, tilgængelig måde.

Men generelt så er online-tjenesten på PS2 bare ringe og ikke rigtigt værd at bruge tid på. Battlefront og PES6 går helt udenom Sony's system, hvad der gør det lidt bedre.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Alf81Alf81Skrevet 25/08-07 08:40 
Hvad er det der gør det så ringe, om man må spørge?

Iøvrigt, er der nogen der kan svare mig på, om SFIII:TS (altså ikke Anniversary Collection) har en online-tjeneste? Eller er det udelukkende XBox man snakker her?
Ting om dét og pis.
JAAJAASkrevet 25/08-07 11:06, rettet 25/08-07 11:07 
Jeg har spillet Medal of Honor, Killzone, Phantasy Star Universe og Hardware online med min PS2 og har været helt tilfreds med det.
Alf81Alf81Skrevet 25/08-07 11:23 
Tænkte nemlig også en smule på PhantasyStar... Er der stadig folk der spiller det? Og er det en anbefaling værd?
Ting om dét og pis.
TLTLSkrevet 25/08-07 16:17 
Jeg har kun prøvet at spille THPS 4 online. Det virkede som det skulle og meget, meget sjældent så man noget lag inde i spillet. Ved ikke om det bruger SONY's system eller ikke.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Username
Password
Remember me