X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcade minder


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 05/03-03 11:52 
De bedste minder jeg har af spil er fra dengang spil var magiske og det var arcade spil virkelig da man var mindre, de gamle gutter kan nok give mig ret i det!.

Her et en lille liste over de spil som virkelig gjorde indtryk og fik hjertet til at banke hurtigt, husk på at jeg lever i en lille landsby hvor en arcade maskine var næsten ukendt ;) , så det er ikke de vildeste spil, men de... Se hele indlægget
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
57 emne(r).
« < 1 2

Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/03-03 16:45, rettet 07/03-03 16:45 
SeventhSun >
Og så kommer jeg automatisk til at tænke på hvor mange forskellige måder, der blev snydt med de maskiner på.
Jeg turde aldrig selv, men for helvede hvor var der nogen kreative hoveder i gang i det lille baglokale.
Men øh det skal vi nok ikke uddybe ;-)

Ja, det er utroligt hvor hårdt en 14 årig knægt kan sparke på mønt døren, giv Pole Position maskinen 5 kæmpe karate spark og du får et credit, no shit mand! :)

Det skal lige siges at den 14 årige ikke var mig, jeg lå bare flad af grin hver gang grill mutter havde været ude og skrige: HVAD SKER DER HER?... det kunne hun godt gøre mange gange om dagen.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KoludaKoludaSkrevet 07/03-03 17:25 
Jep, der var mange tricks, snoren i mønter, elektronisk lighter, sparke og tænde og slukke for maskinen et par gange.

Har fået røvfuld en gang for at lave kredit på maskinerne på Mønt Cafeteriet i slagelse, efter den dag skulle jeg nok betale for mine egne credit´s. ( Avvvvv)

Men fik da 2 kroner næste gang jeg kom, fordi han havde fået dårlig samvittighed over det. ( he he )

Slet ikke nogen der spillede Mr. HELI , som børn???

Den maskine kostede mig mange 2 kr i sin tid.
Ellers var det Shinobi , 1942 , 1943 , bubble bobble og ikke mindst Psychic 5 der tog mine lommepenge.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 07/03-03 17:40 
Ja den med at slukke under bunden på PINNBALL maskinen, virkede hver gang
Sælg mig en Xbox =)
zpeakerzzpeakerzSkrevet 07/03-03 22:54 
Uha minde gamle arcade minder. Jeg har så mange. Lige fra jeg var ganske lille har jeg spille på commodore 16 og 64. Så kom Amiga (som jeg DESVÆRRE her smidt væk).

Det bedste minde jeg har, var da jeg var hjemme hos min morfar (han havde fået vores gamle amiga da vi fik PC). Jeg spille Gina Sisters eller sådan noget. TOTAL GRINER SPIL! Det var nok det spil jeg spillede mest.

Jeg har også spillet PONG (det der hvor du har et bræt i bunde af skærmen og så en kugle. Ved ikke om det hedder PONG). Det hed et eller andet, som jeg ikke kan huske men. Jeg kan huske at i sidste bane skulle man kæmpe mod et kæmpe hoved som spyttede en slags fjer ned mod mit bræt.

Min søster og min far spillede en hel nat for at gennemføre det!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
RJKRJKSkrevet 07/03-03 23:22 
Det er Arkanoid.

KLOV: Arkanoid
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TurricanTurricanSkrevet 10/03-03 21:38 
Aliens
Golden Axe
Midnight Resistance
Thunderblade
Vigilante
Cabal
Blood Bros.
New Zealand Story
Outrun
Final Fight
SF2 C.E.

Det var lige det fedeste jeg kunne huske fra hedengangne Søften Grill.

Suk. Og så kostede en ristet med det hele kun 6,-. Det var sku tider....
The Gods pause for a moment...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 10/03-03 21:41 
Double Dragon har og er et KANON spil, jeg har spillet det millioner af gange...
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
57 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig