X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Glemt titel på Arcadespil?


Svar
nerosnerosSkrevet 18/06-07 11:07, rettet 19/06-07 09:15 
Ja det er måske en svær opgave, men jeg kan simpelthen ikke finde eller huske navnet på det her spil så jeg håber i kan hjælpe.

Det er et Fighterspil i stil med Street Fighter II og den slags. Så vidt jeg kan huske kunne man ikke vælge mellem ret mange figure at spille med. Tror faktisk kun det var en 2-3 stykker. Den figur jeg spillede med var altid iført en gul dragt og mindede lidt om Ultraman så vidt jeg husker eller den figur man kan spille i King of The Monsters II hvis i kan huske ham. Man skulle i anden runde fighte en grøn slimblob af et monster;D! Noget andet er så vidt jeg husker, at jeg mener, at der var en smule fransk tale i spillet, men der husker jeg måske helt forkert..:-/!

Faktisk tror jeg spilkonceptet kommer tættest på King Of the Monsters bortset fra at man ikke kunne gå rundt i en by osv. og er måske et Capcom spil, men jeg er slet ikke sikker. Håber i kan hjælpe ellers er det også bare lige meget ;-)!
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 18/06-07 12:37 
Er det Warzard? http://www.klov.com/game_detail.php?letter=&game_id=10411

Jeg har også en fra en gammel tråd der aldrig blev besvaret.

Darklynoon>
hvem kan hjælpe, jeg har siddet og kigget klov igennem i håb om at finde titlen på et spil. det er nok fra samme periode som psychik five.

det er et 2d spil.

set fra siden shooter, du styrer en rummand og skal arbejde dig mod højre, rummanden havde vist en form for rød amor på, og man starter med at vælge en planet, når man så har klaret shooter delen på planent , så forlader man den igen og skal så styre et rumskib og skyde astroier. når det er gennemført, så vælger man en ny planet(mener der er 4 eller 5 at vælge imellem, tror der var en rød, blå og grøn planet)

Udover Darklynoons beskrivelse, kan jeg tilføje at man vist havde en slags jetpack i sine støvler når man hoppede.
nerosnerosSkrevet 18/06-07 12:46 
Warzard! Tja det kunne faktisk godt ligne det, men jeg tror det er ældre end 1996 så vidt jeg husker altså...så!

Det spil du beskriver lyder som noget jeg har prøvet på C64 men jeg kan desvære ikke huske navnet :-(
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 18/06-07 13:02 
TheDuke>
set fra siden shooter, du styrer en rummand og skal arbejde dig mod højre, rummanden havde vist en form for rød amor på,

Section Z?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 18/06-07 13:57 
Nu husker jeg også at der var en runde hvor man skulle slåse med et stort hoved alla det man også kan se i arkanoid her på flyeren. Måske det hjælper lidt :-/?

Link...
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 18/06-07 21:07 
Det er desværre ikke Section Z, det er mere en 2D platformer end en shooter.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/06-07 21:22 
TheDuke>

Kan det være?:

Solar-Warrior
AV Intelligent Terminal
DarklynoonDarklynoonSkrevet 18/06-07 22:51, rettet 18/06-07 22:52 
TheDuke>
Er det Warzard? http://www.klov.com/game_detail.php?letter=&game_id=10411

Jeg har også en fra en gammel tråd der aldrig blev besvaret.

Darklynoon>
hvem kan hjælpe, jeg har siddet og kigget klov igennem i håb om at finde titlen på et spil. det er nok fra samme periode som psychik five.

det er et 2d spil.

set fra siden shooter, du styrer en rummand og skal arbejde dig mod højre, rummanden havde vist en form for rød amor på, og man starter med at vælge en planet, når man så har klaret shooter delen på planent , så forlader man den igen og skal så styre et rumskib og skyde astroier. når det er gennemført, så vælger man en ny planet(mener der er 4 eller 5 at vælge imellem, tror der var en rød, blå og grøn planet)

Udover Darklynoons beskrivelse, kan jeg tilføje at man vist havde en slags jetpack i sine støvler når man hoppede.

har siden hen fundet ud af hvad spillet hed, og det går også under navnet xain sleena, men hvis andre leder det samme spil så er det det killerbean nævner.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
TheDukeTheDukeSkrevet 19/06-07 00:26, rettet 19/06-07 00:26 
Det var Xain'd Sleena, tusind tak drenge :)

Man kan ikke vælge bane i Solar Warrior, men det er også den eneste forskel jeg har fundet på de to.
nerosnerosSkrevet 19/06-07 09:09, rettet 19/06-07 09:10 
Hva så med mig ;D! Ingen bud?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 25/03-09 09:44 
Nå! Jeg søger en titel til et spil i stil med NAM 1975 og Cabal og den slags. Forskellen i dette spil er så, at det vist foregår i de gode gamle westerntider med en indianer og en cowboyder ;-) Nogle der kan huske navnet på det spil?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/03-09 10:07 
Blood Bros.?
AV Intelligent Terminal
happyEDhappyEDSkrevet 25/03-09 10:41 
Jeg har blood bros liggende til jamma hvis du mangler det ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
nerosnerosSkrevet 25/03-09 10:51 
Yes Blood bros hedder det. Takker! Jeg har ikke noget Arkade cabinet så kan ikke spille jamma og den slags :-(
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/03-09 11:11 
happyED>
Jeg har blood bros liggende til jamma hvis du mangler det ;)

Har du andre arkadespil du vil af med?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig