X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Live Wireless til X360 rækkevidde


Reply
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/05-07 17:54 
Jeg påtænker køb af Live wireless-løsningen til X360, men hvad er rækkevidden? Min opstilling bliver formentlig således, at der bliver omkring 8-10 meter mellem X360 og router/switch og signalet går gennem 2 trædøre/murstensmure (alt efter den præcise placering er den direkte vej nok nærmest gennem 2 mure, evt. 1 mur+1 dør).

Så vidt jeg har kunnet søge kan signalet klare sig op mod 100 meter i fri luft... men dæmper væggene det så meget, at de 8-10 meter ikke er nok?
dRxLdRxLSkrevet 28/05-07 18:29 
Da jeg satte mit første WiFi netværk op i 2002 havde jeg glæde af siden http://www.smallnetbuilder.com

Her er et link til deres generelle FAQ for wireless:
http://www.smallnetbuilder.com/component/option,com_simplefaq/task,display/Itemid,169/catid,99/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/05-07 21:23 
Der er godt nok meget tech-snak for en total netværks-idiot som mig... jeg må måske ty til at spørge en ekspedient i en butik (brrrr) <:-[
CoreCoreSkrevet 28/05-07 21:32, rettet 29/05-07 07:27 
Udfra din beskrivelse vil jeg bestemt mene at det sagtens kan lade sig gøre. Min egen opsætning er noget nær det samme, dog med længere afstand og isoleret trævæg i stedet for mursten.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/05-07 23:39 
Takker, Core! Jeg søger lidt rundt efter lignende historier/tips.
BeanoBeanoSkrevet 29/05-07 00:02 
Jeg har ikke MS's 360 wifi dims men andre wireless enheder (bærbar PC, PSP, Pocket PC) som kører fint på samme afstande som hos dig og igennem to betonvægge og to døre.
Tror ikke du får problemer ;)
Login for at besvare
Username
Password
Remember me