X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Yamaha Subwoofer


Svar
HankyHankySkrevet 28/05-07 01:09 
Jeg sælger en subwoofer fra Yamaha, den hedder Yamaha YST-FSW100 for at være helt præcis. Subwooferen er en aktiv af slagsen, og sælges inkl. 10 meter subwoofer-kabel fra Clicktronic.

Den er fra sidst i januar 2007, og gør det rigtig godt. Den fejler ingenting, og ser ud som ny. Farven er sort piano-lakering, og sammensmeltningen med dens minimalistiske design, gør denne subwoofer rigtig flot at se på, imodsætning til en del andre.

Det er samme woofer, som i dette link: http://hifisalg.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=197255&SamleMenuID=&gruppe=5091&Extended=&SiteID=3&Show_description=0&serie=&producent=Yamaha

Nyprisen var 1400 kr for den, altså lidt over hvad nyprisen ellers er i dag, men dette skyldes piano-lakeringen, som lige er de par hundrede kroner dyrere, end den ellers matte lakering.

Billede:
S: Yamaha Subwoofer


HBO: 750 kr, eller præcis halvdelen af hvad jeg gav for lidt under 4 måneder siden, inkl. det 10 meter kabel.

Afhentning foretrækkes, men den kan vist også sendes (vejer 9 kg) :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
TLTLSkrevet 28/05-07 01:47 
Må man spørge hvad grunden til at sætte den til salg er?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 28/05-07 02:08 
Opgradering, opgradering og atter opgradering :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 03/06-07 00:33 
*Bump* - prisen er nu 600 kr. afhentet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 06/07-07 20:49 
Den står her stadig, så 500 kr + evt. plus porto.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SnittenSnittenSkrevet 18/12-07 19:46 
Hanky>
Den står her stadig, så 500 kr + evt. plus porto.

Ring til mig 28792363 - jeg vil gerne købe din subwoofer mvh Jesper
SnittenSnittenSkrevet 25/12-07 19:51 
Snitten>
Hanky>
Den står her stadig, så 500 kr + evt. plus porto.

Ring til mig 28792363 - jeg vil gerne købe din subwoofer mvh Jesper

Ring til mig 28792363, så vi kan få handlet. Mvh Jesper Snitgaard......eller skriv dit tlf, så ringer jeg til dig.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig