X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Suicide Barbie


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/04-07 22:08, rettet 18/04-07 22:11 
Lidt sugar til din PSP... (kræver vist nok max. firmware 1.5)

Suicide Barbie
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 18/04-07 22:40 
Det er da vist bare en Wild Demo, ikke? Altså en video? Skal man have en "haxxed" PSP for at kunne se den? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KTCKTCSkrevet 18/04-07 22:58 
Det er ikke en Wild Demo. Filmene man kan downloade er bare som demonstration for folk som ikke har en hacked PSP. Der var jo ikke meget imponerende ved den, hvis det bare var en film...

Og ja, det kræver enten firmware 1.50 eller en nyere hacked firmware.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 18/04-07 23:09, rettet 18/04-07 23:10 
http://www.youtube.com/watch?v=Ftc54OVo4mc&mode=related&search=
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 18/04-07 23:12, rettet 18/04-07 23:13 
KTC>
Det er ikke en Wild Demo. Filmene man kan downloade er bare som demonstration for folk som ikke har en hacked PSP. Der var jo ikke meget imponerende ved den, hvis det bare var en film...

Og ja, det kræver enten firmware 1.50 eller en nyere hacked firmware.

Oh sorry, troede ellers de her gutter vidste mere om det, men jeg tager nok fejl ;)

Den deltog _ikke_ i en wild demo compo
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KTCKTCSkrevet 18/04-07 23:24, rettet 18/04-07 23:28 
Dit link viser da bare nogle folk som er sure over at skaberne af demoen ikke har skrevet hvor musikken oprindeligt kommer fra i credits. Eller er der noget jeg har overset?

Jeg har kørt demoen nu, og den presser nogle ret imponerende ting ud af PSPen.

Det skal dog nævnes, at man lige skal have placeret tingene rigtigt på sit memory stick. Indholdet af "BarbieData" skal kopieres til \Data\DemoTest\ og "PSP" mappen skal bare kopieres direkte over.

EDIT: Ah, jeg kan godt se at de har sat den i "wild demo" compo. Enten er den kommet i en forkert kategori, ellers er det mig der har misforstået hvad en "wild demo" er. Demoen bliver realtime genereret på PSPen og ud fra datafiler som modeller og teksturer. Det er jo ikke film...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 18/04-07 23:36 
Wild er jo netop hvad som helst.

Jeg synes tit jeg har set konsoldemoer ingivet i wild kategorien.
Det skyldes vel at mange demo-events ikke har en decideret konsol-kategori og at hackzØr aspektet i at køre på en konsol er tænkt ind som wow faktor.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig