X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Keyboard til PS3


Svar
ComradeComradeSkrevet 04/04-07 21:38 
Er på udkig efter et trådløst keyboard til PS3'en.. Indtil videre har jeg fundet et Logitech dinivo, men det er pænt dyrt så er på jagt efter billigere alternativer :-)

Nogen som har gode erfaringer de vil dele ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HeroldHeroldSkrevet 04/04-07 22:10, rettet 05/04-07 00:54 
Logitech kommer med et her inden længe, der er "PS3-mærket". Det er i anførselstegn, fordi jeg bare tror at det er et basiskeyboard de udgiver, og ikke et der er særlavet til PS3.

Er kvaliteten som deres PS3-controller, så gå i en lang bue uden om... :!

Edit: Et r for meget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 05/04-07 00:35, rettet 05/04-07 00:36 
Måske du skulle lade være med at slå det ned i bordet når du taber? :)

Derudover har jeg ingen problemer med min PS3 controller.

Har desuden en Dinovo, men ikke testet det på PS3'en endnu
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 05/04-07 00:54, rettet 05/04-07 00:57 
LO-GI-TECH, DARK-LIGHT! :P

Edit: Og hvis du mener at du har en Logitech Controller, så prøv at spille et spil, hvor tilt er en del af spillet :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 05/04-07 08:20, rettet 05/04-07 08:30 
Har et Dinovo Edge som er super lækkert og virker fantastisk med PS3'en ;)

Man kan bruge det via Bluetooth (dvs. den medfølgende USB bluetooth dongle skal ikke bruges) og der er fuld understøttelse for ÆØÅ, thumbpad/mus, osv. i XMB, webbrowser, osv. Eneste problem jeg har med det er at det ikke virker via bluetooth med Yellow Dog Linux 5.0 endnu. Man kan dog bruge USB bluetooth adaptoren og bruge det som tastatur alligevel, men thumbpad/mus kan jeg stadig ikke få til at virke med YDL. Om Fedora eller andre distributioner virker bedre ved jeg ikke.
Så har man ambitioner og at bruge tastaturet meget med Linux, vil jeg nok holde mig til en alm. USB løsning.

Logitech kommer også med at andet og billigere PS3 branded tastatur (Media Board) men det skulle være noget hø. Det bruger ikke bluetooth og kræver en USB dongle i PS3'en og der findes slet ikke PS3 specifikke knapper (PS, START, SELECT, ect) som man burde kunne forvente af et tastatur der specifikt lavet til PS3.
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/04-07 08:53 
Herold>

Edit: Og hvis du mener at du har en Logitech Controller, så prøv at spille et spil, hvor tilt er en del af spillet :P

Ja, eller prøv at finde Playstation-knappen :/
HeroldHeroldSkrevet 05/04-07 11:33 
Den findes skam. Men kun på den ene model. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 05/04-07 12:56 
Beano>
Har et Dinovo Edge som er super lækkert og virker fantastisk med PS3'en ;)

(KLIP)

Interessant. Jeg er nu ikke sikker på at mit virker uden Donglen. Da jeg søgte efter bluetooth devices fandt den nemlig ikke noget. Men det var måske fordi den var koblet til min PC på det tidspunkt. Hvordan fik du dem til at snakke sammen?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 05/04-07 15:22 
Nemt ;)

Du trykker bare på connect knappen på bagsiden af tastaturet når PS3'en scanner efter det. Så skal du indtaste den kode der vises på skærmen og trykke enter.

Når du først har "parret" tastaturet med PS3'en skal du ikke gøre ovenstående mere, kun hvis du bagefter parrer tastaturet med en anden enhed, f.eks. din PC.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig