X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NFS Carbon: Own The City


Svar
RooneyRooneySkrevet 03/04-07 13:23 
Man har tit kritiseret EA for deres regelmæssige halv-dårlige spil, men fra tid til anden sker det, at de udgiver noget som fortjener opmærksomhed.

Ledte efter et racing spil til DS'en, og bemærkede at NFS: Carbon havde fået fine scores på både IGN og Gamespot. Så jeg tog chancen, og købte det til 250,- og det har jeg ikke fortrudt.

Virkelig fedt NFS spil, med super framerate (60 fps for at det ikke skal være løgn), god styring (man er ikke engang tvunget til at bruge touchscreen) og god udfordring (selv i starten af spillet), og selvfølgelig et godt soundtrack (electronic ftw osv). I options kan man vælge AI catch up on eller off, og selv på off, giver de andre biler god modstand - jeg har da nået at tabe et par tidlige løb...d'oh.

Mht. styringen, så kan man - da DS'en ikke har en analog pind - trykke skråt op + højere el. venstre for at dreje knapt-så-skarpt, og skråt ned + højere el. venstre for at dreje skarpere. Jeg har prøvet det, og det fungerer fint. Gider man ikke det, så er der selvfølgelig altid håndbremsen til de skarpere sving. Selv nitrous er kommet med i DS udgaven, og det ser fedt ud når man aktiverer den (blur effekten er cool), og frameraten ta'r ikke skade.

Lod mærke til at det koster 250,- i f.eks EB, så mon ikke det er på vej ned i pris de fleste steder efterhånden. Ihvertfald kan det sagtens anbefales at kigge nærmere på spillet, hvis man leder efter en racer til DS'en.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig