X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HD-DVD hvor finder jeg dem...


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 29/03-07 22:19 
Hvor finder man best HD-DVD film billigst og uden at skulle betale en mindre formue i told.
NaieraNaieraSkrevet 29/03-07 22:22 
Axel Music selvfølgelig :)

Jeg har selv lige bestilt Serenity, T3 og Children Of Men. Nu skal jeg bare vente og se, om ikke HD-E1 falder i pris til den 1. ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 29/03-07 23:30 
Leder efter superman returns og de har den kun som HD/DVD combo. Er det en dobblet sidet disk? Hader den slags, de er ikke særlig pænne plus de bliver altid udsat for fingeraftryk på den ene side.
NaieraNaieraSkrevet 30/03-07 01:49, rettet 30/03-07 01:50 
Den findes kun som combo-disc. Jeg synes egentlig det er pænt træls, da film som Breakfast Club, The Departed, Miami Vice, Superspand osv. lige bliver en halvtredser dyrere, uden nogen fornuftig årsag. Har man ikke HD-DVD afspilleren må man sgu da bare købe den normale DVD-udgave :p

Ja, jeg er i øvrigt temmelig sikker på, at combo-formatet benytter sig af dobbelt-sidede skiver. Den slags har jeg egentlig ikke så meget imod, såen principielt set.

Jeg kom i øvrigt også til at købe Bullitt. Anmeldelserne roser ikke ligefrem videokvaliteten, men jeg har ikke set den før, og den var kun en halvtredser dyrere end den normale DVD ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 30/03-07 01:50 
DVD/HD DVD combos er tosidede. Har Brokeback Mountain på sådan en fætter. Ja, kønne er de ikke, men hvor ofte kigger man på selve discen?
GreaseballGreaseballSkrevet 30/03-07 02:29 
Naiera>
Den findes kun som combo-disc. Jeg synes egentlig det er pænt træls, da film som Breakfast Club, The Departed, Miami Vice, Superspand osv. lige bliver en halvtredser dyrere, uden nogen fornuftig årsag. Har man ikke HD-DVD afspilleren må man sgu da bare købe den normale DVD-udgave :p

Ved jeg ikke, den engelske udgave står der ikke om det er en combo udgave, kun på den amerikanske. problemet er bare at den engelske er dyre end US versionen.
3of193of19Skrevet 30/03-07 02:54 
Synes nu combo formatet er en udemærket ide. Så kan man allerede starte med at købe nogen HD DVD film uden at have afspilleren, men alligevel nyde godt af filmene.
la0sla0sSkrevet 30/03-07 08:39 
Ved Miami Vice er det vel egentlig en god ide, med mindre jeg tager fejl. Er det ikke sådan at HD versionen er den nye unratede udgave og standard siden holder biograf versionen? I det tilfælde giver det ok mening. :)
Hvad sker der?
GreaseballGreaseballSkrevet 31/03-07 10:50 
Naiera>
Den findes kun som combo-disc. Jeg synes egentlig det er pænt træls, da film som Breakfast Club, The Departed, Miami Vice, Superspand osv. lige bliver en halvtredser dyrere, uden nogen fornuftig årsag. Har man ikke HD-DVD afspilleren må man sgu da bare købe den normale DVD-udgave :p

Er enig med Naiera her, hvorfor lægger en normal DVD version på. Hvis man vil se HD versionen så har man vel en afspiller. Den løsning lugter lidt af, at de vil lokke dem som har en normal DVD afspiller til købe HD-versionen. Hvis de nu skulle købe en HD-DVD afspiller en dag.
Det virker lidt som en "lappe løsning" :p
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig