X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny PSP på vej.. måske?


Svar
00Void00VoidSkrevet 15/03-07 16:30 
Det virker lidt ubegrundet. Blot et rygte?

Klik for psp2
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
EchoEchoSkrevet 10/06-07 09:20, rettet 10/06-07 09:21 
Jeg har set på Crush, og det ser faktisk ret spændende ud. Det skal nok blive spillet igennem, når jeg får tid (penge).
Lige nu sidder jeg og roder med Ratchet and Clank, og det er meget sjovt, men som det er blevet nævnt lidt højere oppe i tråden, så er problemet, at det minder for meget om sine brødre til PS2.
Det eneste jeg for alvor glæder mig til er God of War og Jean D'arc, selvom GoW jo også er en slags klon af et PS2 spil, så glæder jeg mig til at se, hvad Ready at Dawn gør ved serien :)
Og så er Jean D'arc jo et Level 5 udspil, som bare skal spillet!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
CronossCronossSkrevet 10/06-07 09:25 
Crush er virkelig godt, og som et af de få puzzles er det faktisk sjovt hele vejen igennem. Der er god variation, og selv når man er færdig vil man hele tiden tilbage og få en bedre score på den givne bane.

Den grafiske stil er ikke specielt spændende, men det gør ikke så meget når den fungerer så godt som det her er tilfældet.
Dog bliver spillet lidt udfordrende hen mod slutningen, så man skal nok forvente at bruge lidt tid på spillet :)
JAAJAASkrevet 10/06-07 13:14, rettet 10/06-07 13:14 
Bede-x>
Så det er muligt, at PSP ligger en næsespids foran Liten, men det er et meget tæt løb. Hvad der så er værd at huske på, er at Liten udkom i 2006. Så de 22+ millioner er præsteret på kort tid. Samtidigt er der hardware mangel visse steder, så Nintendo ville kunne sælge mere, hvis de kunne producere det.

Det vigtigste at huske på er vel, at DS Lite er sell-through, hvor PSP er shipped. Så DS Lite er altså langt, langt foran.
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-07 15:59, rettet 10/06-07 16:23 
Den er usandsynligt, at den er "langt" foran. PSP var over 25 millioner shipped, DS Lite 22 millioner solgte. Hvis DS Lite skal være langt foran, skal der godt nok være mange usolgte PSP maskiner. Alt efter hvad man definerer "langt" som værende, selvfølgelig. Jeg tror, de ligger meget tæt.

Ikke at det skal misforståes: DS Lite er den store succes her. Den har momentum. Den har solgt hurtigere over kortere tid. Om kort tid vil forspringet over det samlede PSP salg være helt tydelig. Isoleret set sælger PSP dog ganske godt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Zzap!Zzap!Skrevet 10/06-07 17:43 
PSP er et perfekt eksempel på *hvor* meget image betyder.
En meget stor del af salget er uden tvivl drevet af blærerøvs effekten, og anden, meget mindre del, af folk som kan leve med den lave portability (er der et dansk ord?) (skrøbelig skærm, kort batteritid, lange loadetider etc.) for at få adgang til de ekstra features PSP trods alt tilbyder.
Born to kill space
JAAJAASkrevet 10/06-07 21:26, rettet 10/06-07 21:27 
Bede-x>Hvis DS Lite skal være langt foran, skal der godt nok være mange usolgte PSP maskiner.

Det tror jeg faktisk også, der er. Jeg ville slet ikke være overrasket, hvis mindst 5 millioner af de 25 millioner "shipped" ikke var i kundernes hænder endnu. Ikke at det er noget, jeg kan bevise på nogen måde. Jeg ved bare, at en DS er umulig at få fat på i Japan, og har været det stort set fra dag 1, mens man ikke kan sparke sig from for PSP'er.
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-07 23:54, rettet 11/06-07 00:06 
JAA>
Jeg ville slet ikke være overrasket, hvis mindst 5 millioner af de 25 millioner "shipped" ikke var i kundernes hænder endnu.

Jeg vil være tilbøjelig til at kalde det unormalt for en maskine med PSPens position på markedet.

Iøvrigt er det værd at huske på, at de 25.39 millioner shipped er fra slutningen af marts. PSP vil ligge noget højere i dag. Bare se forskellen mellem mit link(årsskiftet) og Palles tal(slutning af marts).

VGcharts anslår over 24 millioner solgte. De er ikke super pålidelige, men deres tal plejer ikke at være SÅ forkerte, som de vil skulle være her, hvis Liten skal være "langt, langt foran PSP".

Under alle omstændigheder orker jeg ikke at sidde og lede dybere efter korrekte tal. Synes bare at det fremgår klart, at hvis man isolerer kampen mellem PSP og DS Lite til salgstal alene, så ligger de ikke langt fra hinanden.

Liten har så bare solgt maskinerne meget hurtigere og det vil den sandsynligvis også forsætte med i fremtiden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 11/06-07 12:57 
Cronoss>
Crush er virkelig godt, og som et af de få puzzles er det faktisk sjovt hele vejen igennem.

Så må jeg hellere få investeret i det - har har man også noget der lugter lidt af Super Paper Mario nu hvor Nintendo ikke vil sælge os den :!
JAAJAASkrevet 11/06-07 17:20, rettet 11/06-07 17:20 
Bede-x>
Liten har så bare solgt maskinerne meget hurtigere og det vil den sandsynligvis også forsætte med i fremtiden.

Jamen lad os da bare blive enige om, at det i hvert fald kun er et spørgsmål om tid, før den er "langt, langt foran".* ;)

*alt andet lige :P
Bede-xBede-xSkrevet 11/06-07 18:08 
Helt enig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/06-07 19:51 
Mere skriveri på Kotaku...

"Further PSP Slim Details"
EchoEchoSkrevet 13/06-07 12:03 
Ikke lige så gode nyheder som sidst, men jeg glæder mig stadig. Jeg håber på en mere brugervenlig maskine, som man rent faktisk har lyst til at tage med rundt.
Hvornår afholdes E3 i år?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 13/06-07 12:27 
8GB intern flash memory var vel næsten også for godt til at være sandt - 4GB vil dog også være fint.
Lyder godt hvis de har valgt et clam-shell design denne gang og i sig selv potentielt gøre den mere "portable" hvis man slipper for en taske eller skærm-beskytter :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/06-07 13:29, rettet 19/06-07 13:29 
Echo>
Hvornår afholdes E3 i år?

Wikipedia:
In 2007, the show will be held in Santa Monica, California from July 11 to July 13.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/08-07 20:05 
Famitsu sammenligner den nye og den "gamle" PSP...

Den er lidt mindre...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/07-08 17:06 
Ny PSP revision på vej allerede?

"Rumor: PSP-3000 adds built-in mic, PS button"
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig