X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Component og Virtual Console


Svar
IqonIqonSkrevet 12/03-07 00:05 
Jeg synes ikke jeg har læst om problemet herinde før; jeg blev i hvert fald overrasket i dag, da jeg downloadede Super Ghouls 'n Ghosts til min Wii og opdagede at jeg ikke kunne spille det. Når jeg startede spillet, brokkede tv'et sig over, at der ikke var noget ordentligt signal, og det uanset hvilke indstillinger jeg valgte under skærmopsætningen. Den midlertidige løsning har været at finde composite-kablet frem igen, hvor spillet fungerer fint, men det kan da ikke passe at jeg skal skifte kabel hver gang jeg vil skifte mellem at spille gamle VC-spil og andre spil? Er der andre af jer, der har oplevet samme problem eller evt. har en nemmere løsning end at skulle skifte kabel?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 12/03-07 08:07, rettet 12/03-07 08:08 
Prøv at konfigurere Wii'en til at outputte i 576i og ikke 480p.

Jeg har observeret at Wii'en udsender nogle underlige signaler ifm. 480p så mit TV står og flimrer i nogle sekunder.
IqonIqonSkrevet 12/03-07 12:35 
Som sagt har jeg skam allerede forsøgt alle mulige konfigurationer mht. output og Widescreen/4:3.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 12/03-07 12:38, rettet 12/03-07 12:39 
Sorry... så er det spøjst!

Har du prøvet med et andet component kabel?

Er det et originalt component kabel du bruger?
IqonIqonSkrevet 12/03-07 14:53 
Det er et originalt Nintendo Component-kabel, ja. Og jeg har ikke rigtig mulighed for at prøve med andre kabler eller fjernsyn. Men en søgning på Google fortæller mig, at jeg langt fra er den eneste, der oplever det problem. Jeg synes faktisk det er ret pinligt for Nintendo, umiddelbart burde det da ikke være så svært at bede maskinen om at outputte det rigtige signal gennem component?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 12/03-07 15:00 
Helt enig - jeg syntes også det var noget skrækkeligt flimmer når jeg kørte med 480p.
WikzoWikzoSkrevet 12/03-07 15:59 
Kender en (som går MEGET op i billedesignalet), der har samme problem ... desværre.
QQSkrevet 12/03-07 18:08 
Er det kun for det ene spil, eller for alle de VC spil du har, at du oplever det?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
IqonIqonSkrevet 12/03-07 18:26 
Nu har jeg kun to spil: Super Mario 64 og Super Ghouls 'n Ghosts. Førstnævnte fungerer fint: Der skifter Wii'en automatisk til et ordentligt output.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/09-07 02:37 
Er der sket en forbedring på problemet?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig