X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter cell hos cd-wow


Svar
rapsacrapsacSkrevet 09/06-03 12:00 
cd-wow har nu fået splinter cell i deres sortiment til kun 29,99£ eller 314 dkr, sædvanen tro er det inkl. gratis og hurtig levering. Jeg har selv bestilt det nu og skulle meget gerne have det inden weekenden......pleaseeee
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
ChronoChronoSkrevet 09/06-03 12:08 
Du kan godt glæde dig. Jeg sidder og anmelder det nu og det er identisk med PS2-udgaven, men med nogle sjove GBA-link muligheder.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
rapsacrapsacSkrevet 09/06-03 12:14 
identisk? grafikmæssigt eller med de ekstra ting PS2-udgaven fik?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
RaGeRaGeSkrevet 09/06-03 12:32, rettet 09/06-03 12:39 
Identisk med Ps2 versionen eller Xbox? Synes nu stadigvæk, at det er for dårligt at levere en næsten 1:1 kopi af Ps2 udgaven, da den ikke videre er imponerende som SC på Xbox. De burde i stedet for have udnyttet Gamecubens resourser og nå op på Xbox niveau eller over (det kunne de åbenbart ikke magte), da de nu engang har haft den ekstra tid til at udvikle spillet i.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
enfenenfenSkrevet 09/06-03 12:39 
I bund og grund en dårligere version end ditto til Xbox og PS2.

Grafikken er ikke nær så pæn. Lyseffekterne og skyggeeffekterne er nedtonet. Førnævnte er sammenlignet med Xbox versionen, som stadig er den klart pæneste.

Splinter Cell på Gamecube indeholder ikke den ekstra bane fra PS2 eller Kola Cell fra Xbox.

Gamecube review
What is the Matrix?
RaGeRaGeSkrevet 09/06-03 12:41 
Alt for dårligt!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DommergaardDommergaardSkrevet 09/06-03 12:53, rettet 09/06-03 12:53 
Hvorfor ser folk altid efter grafikken når de vælger et spil??

Kan du ikke være skide lige meget? Gameplayet i Splinter Cell er sq da det samme på alle konsoller, og det er et virkelig fedt spil!

Men gå i nu bare efter grafikken og tag Xboxens, så kan i sq også få krampe i hænderne inden i har spillet det færdigt ;)
SephirothSephirothSkrevet 09/06-03 12:59 
Nu spiller graikken i SC jo faktisk en ret stor rolle, og Xbox-controlleren er efter min mening ret perfekt til spillet. Men jeg er stadig for N00b til det - er kun kommet til mission 5 =P
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
enfenenfenSkrevet 09/06-03 13:04, rettet 09/06-03 13:05 
Sonic.dk >
Hvorfor ser folk altid efter grafikken når de vælger et spil??

Kan du ikke være skide lige meget? Gameplayet i Splinter Cell er sq da det samme på alle konsoller, og det er et virkelig fedt spil!

Men gå i nu bare efter grafikken og tag Xboxens, så kan i sq også få krampe i hænderne inden i har spillet det færdigt ;)

Det var da den dummeste kommentar jeg længe har læst...

Grafikken har altså intet at sige i et spil?

Selve gameplayet er ikke det samme. Gamecube versionen er blevet lettere og banenerne er opdelt anderledes på grund af hardwaren som sidder i Gamecube.
What is the Matrix?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 09/06-03 13:16, rettet 09/06-03 13:16 
er det ikke meget naturligt at vælge den bedste udgave af et spil der udkommer på multiplatform? i dette tilfælde er det grafiske jo meget centralt i spillet (lysefftekterne...duh!) og der er xbox-versionen som sagt den bedste! desuden fik jeg absolut ikke krampe i hænderne...og jeg spillede det endda med den gamle controller!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
DommergaardDommergaardSkrevet 09/06-03 17:12 
Av..

I går da lige rigeligt til angreb hva?

Jeg siger bare min mening.. det er vel i orden uden at blive angrebet!? lol et forum :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/06-03 17:31 
Mening? Måske nærmere provokation....

Jeg kan personligt ikke se hvordan folk kan se at det her spil har gameplay!

Hvis der er noget jeg vil huske SC for er det grafikken fordi det er så tamt i forhold til MGS, at jeg ikke kan beskrive det! Måske blev jeg bare skuffet, men jeg fandt det ikke værd.
Well crucify the insincere tonight...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 09/06-03 18:00 
Valkyrie >
Jeg kan personligt ikke se hvordan folk kan se at det her spil har gameplay!

LOL, hold da op. det indeholder trods alt et godt stealth gameplay og tager jo et stykke tid at gennemføre. måske er der blevet sagt mest om grafikken, men overall er det da et fint spil.

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/06-03 18:08 
Kast en dåse til og fjenden går derhen... Gør det 10 gange mere og det er fuldstændig samme rutine!

Jeg syntes MGS2 var emre varrieret. Jeg troede jeg havde gennemskuet AIen ret godt, men det var ret cool at når de fra gang til gang åbnede skabe og gik ind som swat hold med flash bangs ovs!

Synes slet ikke det havde godt stealth gameplay!

-Valkyrie
Well crucify the insincere tonight...
enfenenfenSkrevet 09/06-03 19:08 
Sonic.dk >
Av..

I går da lige rigeligt til angreb hva?

Jeg siger bare min mening.. det er vel i orden uden at blive angrebet!? lol et forum :)

Angreb?

Du skal da vist lige læse indlæggende igennem igen.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig