X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

EB-trade in?


Reply
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/03-07 23:36 
Kan man trade alt ind hos EB? Jeg har en core Xbox360 med ekstra købt Hard Disk og en masse andet - Kan man bare møde op med alt man har? Hvad med originale kasser osv.?

Jeg aner seriøst intet om det? Er der fast satte trade-in priser på tingene?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 09/03-07 08:35 
Eller sælge den i den Blå Avis.
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 09/03-07 09:01, rettet 09/03-07 09:01 
deres priser er altid fast.

Men når man trader-in en konsol skal der vidst kun være konsol, 1 controller og kabler (altså alt some er standard ved køb af en ny konsol)
Og nej du skal ikke have kasse med (Kun til spil)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 09:15, rettet 09/03-07 09:36 
Forbered dig på at blive tilbudt en latterlig lav pris på dit hardware. Den Blå Avis er et langt, langt bedre sted til den slags - jeg har kun haft gode erfaringer med dem.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
AmbyAmbySkrevet 09/03-07 09:29 
Hvordan er det det står til med f.eks. PS2 spil? Skal de være af en nyere dato? Og hvor mange skal man afleverer?
Det kunne da f.eks. være spændende af bytte sin PS2 med en række spil til en PS3, når det bliver aktuelt.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
TheDukeTheDukeSkrevet 09/03-07 11:22 
Dark-Light>
Det kunne da f.eks. være spændende af bytte sin PS2 med en række spil til en PS3, når det bliver aktuelt.

Du skal nok ikke regne med at det bliver en særlig lang række ;)
ChronoChronoSkrevet 09/03-07 12:05 
Det må da netop blive en temmelig lang række spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AmbyAmbySkrevet 09/03-07 12:40, rettet 09/03-07 12:40 
Tak for konstruktive indlæg jeg kan bruge til noget :)
Normalt kommer der et tilbud hvor man bytter en PS2 og måske 3-4 spil og så får slået penge af sit PS3 køb.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 09/03-07 14:16 
Det gør der sikkert også, men så skal det være nyere spil - ellers må du "nøjes" med listeprisen for hvert spil, som sikkert kommer ned og skrabe bunden på omkring 10 kroner, hvis det er ældre spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 09/03-07 14:22 
De giver 1600,- i rabat hvis du kommer med en PS2 og 10 mere eller mindre gamle spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PapandPapandSkrevet 09/03-07 16:37, rettet 09/03-07 16:38 
Vi giver 3100 for PS2 + 10 spil i GAME til og med d. 25 marts. De fleste spil kan bruges, men kom nu ikke med 10 x FIFA 2001.. ;-)

EDIT: Såfremt det altså er ved indbyt til bestilling af PS3.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PapandPapandSkrevet 09/03-07 16:42, rettet 09/03-07 16:47 
Rooney>
Forbered dig på at blive tilbudt en latterlig lav pris på dit hardware. Den Blå Avis er et langt, langt bedre sted til den slags - jeg har kun haft gode erfaringer med dem.



Ved nu ikke. I GAME giver vi eksempelvis 400,- for en Xbox og 500,- for en PS2. Kan ikke lige huske hvad en Xbox Core giver, men latterligt lave priser synes jeg nu ikke det er.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 16:52 
Ok - så gi'r I ihvertfald bedre priser end EB gør / gjorde.

150,- kunne man få for en Xbox(!)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
TheDukeTheDukeSkrevet 09/03-07 16:52 
Chrono>
Det må da netop blive en temmelig lang række spil.

Jeg læste det som om han ville bytte sin PS2 til PS3 spil, men ved anden gennemlæsning kan jeg godt se det ikke var det han mente.
CronossCronossSkrevet 09/03-07 17:09 
Naiera>
De giver 1600,- i rabat hvis du kommer med en PS2 og 10 mere eller mindre gamle spil.

Bare for at pointere hvad Naiera siger, så er det en PS2 og ALLE spil der gælder. Der er altså ingen begrænsning, som der ellers plejer at være. I sidste ende kan det give en del højere priser, da meget gamle spil typisk er 25-50 kr. værd, og det derfor ikke kan betale sig at indlevere dem.
Her får man lidt over 100 pr. styk.
WikzoWikzoSkrevet 09/03-07 17:42 
Nogen som ved, hvad fx EB Games giver for et NDS-spil? Har nemlig en ti stykker liggende, som jeg overvejer at sælge for at få flere penge til nye titler.
fumfumSkrevet 09/03-07 17:56 
Prøv lige at komme med en liste på de ds-spil, på besked for eksempel. Det kunne da være noget vi var interesserede i. Vi giver jo nok bedre priser end game.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WikzoWikzoSkrevet 10/03-07 11:11 
Ok. Har ikke tænkt mig at lave handelsemner herinde, medmindre nogen er interesseret. Det drejer sig om følgende spil, der alle er PAL:

Metoes
Metroid Prime First Hunt [demo]
New Super Mario Bros.
Another Code: Two Memories
Age of Empires: The Age of Kings
Lost Magic
Polarium
Electroplankton
Brain Traning
Nintendogs: Dachhund & Friends
HankyHankySkrevet 10/03-07 13:38, rettet 10/03-07 13:40 
Papand>
Vi giver 3100 for PS2 + 10 spil i GAME til og med d. 25 marts. De fleste spil kan bruges, men kom nu ikke med 10 x FIFA 2001.. ;-)

EDIT: Såfremt det altså er ved indbyt til bestilling af PS3.

Jeg var i GAME i går (Bruuns Galleri, Århus) og ved et tilfælde overhørte jeg en guts samtale, med en ansat. Han havde sin PS2 samt en lang række spil med, og spurgte ind til tilbuddet, du netop nævner. Han fik af vide, at prisen han kunne få trukket fra en PS3-bestilling, var faldet til 1500,- kr. Han tog lidt gnavent sin PS2 og spil med under armene igen. Mig bekendt har vi ikke d.25 marts :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WikzoWikzoSkrevet 10/03-07 14:33 
Var også i både GAME og EB Games; de ville give omkring 1100-1200 kr. for mine 10 spil ~ alt for lidt, så jeg gik igen.
PapandPapandSkrevet 10/03-07 15:33, rettet 10/03-07 15:34 
Det lyder som om, at det kun var 5 af spillene der kunne bruges i tilbuddet. For så er indbytningsprisen netop omkring 1500,-. Synes bare det virker mystisk at prisen ikke var højere, for han ville jo også få en pris for de resterende spil.

Edit: Det var svar til Hanky.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PapandPapandSkrevet 10/03-07 15:39 
LTWW>
Var også i både GAME og EB Games; de ville give omkring 1100-1200 kr. for mine 10 spil ~ alt for lidt, så jeg gik igen.

9 spil, du får selvfølgelig ikke noget for en demo. Det giver et gennemsnit på ca. 133,-. Synes da ikke det er helt galt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HankyHankySkrevet 10/03-07 17:10 
Papand>
Det lyder som om, at det kun var 5 af spillene der kunne bruges i tilbuddet. For så er indbytningsprisen netop omkring 1500,-. Synes bare det virker mystisk at prisen ikke var højere, for han ville jo også få en pris for de resterende spil.

Det var svaret han fik kastet i hovedet, inden ekspedienten overhovedet havde set på hans spil, så tror ikke det er grunden. Han fortalte også, at tilbuddet som du nævner, ikke længere gælder.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WikzoWikzoSkrevet 10/03-07 17:28 
Papand>
LTWW>
Var også i både GAME og EB Games; de ville give omkring 1100-1200 kr. for mine 10 spil ~ alt for lidt, så jeg gik igen.

9 spil, du får selvfølgelig ikke noget for en demo. Det giver et gennemsnit på ca. 133,-. Synes da ikke det er helt galt.

Ja, men alligevel så kunne jeg ikke få dem i kontanter; de skulle bruges til at bytte til andre ting. Hvis jeg skal have penge, får jeg kun 80% :\
PapandPapandSkrevet 10/03-07 18:03 
Hanky>
Det var svaret han fik kastet i hovedet, inden ekspedienten overhovedet havde set på hans spil, så tror ikke det er grunden. Han fortalte også, at tilbuddet som du nævner, ikke længere gælder.

Jeg tror desværre vi har en noget misinformeret medarbejder i Aarhus. Det sker jo beklageligvis.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KTCKTCSkrevet 10/03-07 22:25 
Nu var jeg lige forbi den lokale GAME den anden dag, og der var en officiel plakat ophængt med det byttetilbud de kører i øjeblikket.
Så vidt jeg husker, stod der forskellige byttepriser for en PS2 og 5 spil (tilsyneladende kun udvalgte titler):
Til og med 25. februar: 2000,-
Til og med 4. marts: 1800,-
Til og med 25. marts: 1600,-

Umiddelbart lyder det da ikke til at Århus-butikken er helt galt på den, når plakaten tydeligvis er en del af kædens generelle markedsføring?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PapandPapandSkrevet 10/03-07 22:59 
Ja, det er ganske korrekt. Men jo ikke hvis de afviser at tilbuddet stadig kører. Der er et lignende tilbud med PS2 + 10 spil, hvor beløbet nu er 3100,- og det kører også til og med 25/3.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 11/03-07 22:13 
Men det kan da undre mig at bla. EBGames stadig sælger 360 til 3200,- når nu den kan købes til langt mindre i både Merlin, Elgiganten mfl.
Man skulle da tro at de som spilbutik ville være på forkant med tilbud, bundels mv.
Jeg er personligt lidt træt af det, for jeg vil jo gerne støtte og bytte i min lokale hyggelige spilbutik og udgå ELMUTANTER mv.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 19/03-07 14:16, rettet 19/03-07 14:53 
Eller er jeg den eneste, der undrer mig over priserne på konsoller hos EB?
HeroldHeroldSkrevet 19/03-07 14:24 
Det handler jo ikke om hvor billigt du kan sælge det, men hvor dyrt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
McBrainMcBrainSkrevet 19/03-07 15:29 
So true, og jeg må nok sande at min preoder på en ps3 til 5500,- hos dem, ikke effektueres.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
RooneyRooneySkrevet 19/03-07 15:41 
SuperMikkel>
Eller er jeg den eneste, der undrer mig over priserne på konsoller hos EB?

Dyrk priserne på deres spil; De er endnu slemmere.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HankyHankySkrevet 30/05-08 10:30 
Er der nogle (medarbejder måske?) der ved, om det stadig lader sig gøre, at indlevere en PS2 + X antal spil, og få et afslag i prisen, hvis man køber en PS3 samme sted?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/05-08 12:46 
Altså du får 200,- for PS2'en (der skal være en original controller med) og mener det er ca. 55,- for ekstra memory card og controller, spillene ligger meget forskelligt.
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 30/05-08 12:53 
Jeg snakkede med EB i Bruuns, og han sagde de gav 160 kr for PS2'en, og spillene ikke særlig meget. Det tiltalte mig ikke just, så jeg sælger det privat i stedet :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/05-08 12:55, rettet 30/05-08 12:55 
OK, så er den lige faldet lidt i pris, men det er nok lidt mere du får i den blå :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me