X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadow of the Colossus - out of print?


Svar
Krans.KKrans.KSkrevet 24/02-07 00:09 
Idet jeg har et ekstra, ubrudt eksemplar af Shadow of the Colossus til at ligge, som jeg havde tænkt mig jeg ville sælge på qxl, kiggede jeg lige rundt på et par sider, for lige at se, hvilken pris spillet egentlig stod i - bare lige sådan af nysgerrighed. Men til min store overraskelse stod spillet som udsolgt hos play, og kunne ikke bestilles. Hos cd-wow og choicesdirect kunne jeg slet ikke finde spillet.

Det fik mig til at spekulere i, om spillet mon er gået ud af produktion? Det ville da alligevel undre mig lidt, for jeg havde da forstået det sådan, at det, i modsætning til ICO som jo også hurtigt blev sat ud af produktion, faktisk solgte helt pænt. Er der nogen, der ved mere?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
solid snakesolid snakeSkrevet 24/02-07 00:38, rettet 24/02-07 00:39 
Den kan købes mange steder her er et godt link til det

Shadow of the Colossus på coolshop til 350kr inclusiv fragt
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Krans.KKrans.KSkrevet 24/02-07 02:31 
Ja okay, men det kan også godt være, at nogle enkelte sider stadig har nogle eksemplarer tilbage - men hvis ingen af de store sider som cd-wow, play eller choicesdirect sælger det længere, så synes jeg da, det virker underligt(?)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
RooneyRooneySkrevet 24/02-07 09:32 
Coolshop har det jo heller ikke på lager.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
solid snakesolid snakeSkrevet 24/02-07 13:45 
UPS..
Det havde jeg ikke lige set
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 24/02-07 14:25 
Det er vel nærmere et udtryk for at forretningerne er ved at tømme ud af deres PS2-lagre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 24/02-07 21:16 
Jeg har også bemærket at mange sider har det udsolgt, men CDON har det da (til 429,-)
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig