X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boomtowns langsomme servere?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 16/02-07 16:15 
Er der andre herinde der oplever at tager flere minutter at indlæse websider fra boomtown?

Ironisk nok er TDC min internetudbyder...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RooneyRooneySkrevet 16/02-07 16:32 
Det går hurtigt her med at indlæse deres sider.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
McBrainMcBrainSkrevet 16/02-07 16:39, rettet 16/02-07 16:40 
ingen problemer her.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
HeroldHeroldSkrevet 16/02-07 17:03 
Jeg har haft problemer de gange, hvor King Chaos har været skarp nok til at sælge mere end ét flashbanner >_<

Men det er også galt, når han ikke sælger noget, såeh...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/02-07 17:23 
Ja, sjawt...

Altså pt. kører vi to flash bannere for Smokin Aces og et jpeg-banner fra Shoppen. Det er sgu ikke det.
HeroldHeroldSkrevet 16/02-07 17:32 
Det kunne det da sagtens være, hvis det ikke var fordi jeg ikke har noget problem. ;p
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/02-07 18:42 
Nu har jeg jo ikke meget forstand på det, men hvis elementerne på siden loader i følgende rækkefølge: topbanner, indhold, sidebanner er det vel næppe sidebannerne der volder problemet. Samtidig kan man vel sætte sin PC til at cache de grafiske elementer.
DarkenDarkenSkrevet 17/02-07 03:12 
well TBC banneret trak tænder ud
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dRxLdRxLSkrevet 17/02-07 09:41 
Lige nu kører det også som det skal, men hvis I andre aldrig har haft problemer med opsætningen må det jo være linjen her på stedet den er gal med. Der er så vidt jeg ved heller ikke et ret aggressivt shaping pattern på routeren.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/02-07 15:19 
Darken>
well TBC banneret trak tænder ud

Mon ikke :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig