X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Another World remake


Svar
RooneyRooneySkrevet 30/01-07 18:08, rettet 30/01-07 18:21 
Jeg har hentet demoen, og spillet ligner sig selv.

EDIT: Den enhanced version er ganske flot!

Interview på Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72345

Another World remake
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 30/01-07 22:23 
Jeg har spillet det i noget tid - akkurat lige så svært og frustrerende, som det oprindeligt var - og lige så lækkert et spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 30/01-07 22:32 
man kan også hente det gratis til gameboy advance. Helt lovlig
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KTCKTCSkrevet 30/01-07 23:18 
Er det kun hos mig at spillet hakker voldsomt?
Det skal lige siges, at min computer er mere end kraftig nok til at køre nyere spil, så det burde ikke være problemet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RooneyRooneySkrevet 31/01-07 00:45 
Det kører helt flydende her, og jeg har kun en bærbar med en Celeron processor.

Jeg kører det i enhanced, og det er stadig helt flydende.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 01/02-07 14:21, rettet 01/02-07 14:22 
Jeg kan stadig ikke få spillet til at køre på en fornuftig måde. Det er som om alting går i slow motion...
Hvordan kører jeres mus i menuerne? Min bevæger sig i forholdsvist store hak.

Nu har jeg så kigget på GBA udgaven, der virker ret vellykket. Jeg havde dog glemt hvor frustrerende meget trial and error man bliver udsat for, hvis man har glemt banerne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RooneyRooneySkrevet 01/02-07 16:42 
Min mus kører også flydende i menuerne.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 01/02-07 23:17 
Ja, så blev GBA versionen gennemført. Det er kort, men godt. Spillet er godt nok af den gamle skole, hvor man kan glemme alt om hints og savepoints i hver skærm. Men det har stadig en masse charme.
Lidt synd at remaket ikke vil køre fornuftigt på min maskine, men det er der nok ikke så meget at gøre ved...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 02/02-07 03:23 
Hvad er jeres favorit-scene i spillet?
Min er nok der, hvor man losser en vagt i løgene, hvorefter man laver et rullefald og skyder ham.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 06/02-07 00:27 
Nå, ingen favorit-scener?
Anyways, så kan jeg fortælle at spillet fungerer som det skal nu. Et par gange genstart var åbenbart hvad der skulle til...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 00:50 
Jeg skal nok skrive om favorit-scener; Skal "bare" lige ha' gennemført spillet først ;-)

Men der er kommet nogle andre spil i vejen, i mellemtiden.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 23/03-11 09:37 
Jeg graver lige denne gamle tråd frem igen. Til GDC fortalte Eric Chahi om hvordan han lavede Another World. Denne session er nu tilgængelig helt gratis her:
http://www.gdcvault.com/play/1014630/Classic-Game-Postmortem-OUT-OF

Jeg hørte den selv til GDC, og det var blandt højdepunkterne for mig. En virkelig sympatisk person, og et facinerende forløb han var igennem da han lavede spillet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
silverstarsilverstarSkrevet 24/03-11 00:02 
Spændende at høre noget baggrundsinfo om Another World. Jeg husker det stadig som en stor spiloplevelse på Amiga 500.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig