X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 i Europa 23. marts


Svar
SlothSlothSkrevet 25/01-07 09:23 
Så fik Sony endlig taget fingeren ud af nummeren og fik offentligtgjort den dato de fleste havde forventet...

"PS3 to Launch in UK on 23rd March 2007
Over 30 Titles for Launch Period
1 Million units forecast for Initial European Launch Period

London, 24 January 2007 – Sony Computer Entertainment Europe today announced that PLAYSTATION®3 will be launched ... Se hele indlægget


Fra ThreeSpeech
Kiss me, would you kindly?
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
happyEDhappyEDSkrevet 15/03-07 18:01 
Rooney>


Lav et bundle med nogle ordentlige spil, til en intelligent pris, og vi kan snakke om det. Indtil da - no dice Jackie, og din argumentation...lader noget tilbage at ønske...pænt sagt.



Er der et ordentlig spil til PS3? Endnu.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-07 18:07 
Jack_D>

Du er nok den sidste man gider lytte til når det kommer til vurdering af spil.

Nej,... prøv igen... jeg er sikker på at du kan komme tættere på...
HeroldHeroldSkrevet 15/03-07 18:54 
Jack_D>
Nej begge dele er ikke korrekte. PS3 vejl. pris er tættere på 5000kr end de 6000kr han nævner.

Det er stadig korrekt. Lige så korrekt som at den koster "lidt over" 5000. Begge dele er rigtige.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-07 19:06 
Er der i øvrigt nogen, der har kommentarer til det nuværende line-up af PS3 launch-titler?

Jeg har kun skimmet Gamereactors anmeldelser i det seneste blad, og karaktererne ligger da uhyggelig lavt, med et gennemsnit på... hvad, 5-6 stykker? Og sådan som karaktererne normalvis er pumpet op - som om skalaen starter ved 7 - er karaktererne fra sidste blad meget mere moderate (eller også er det HELT til hundene hvad PS3 har at byde på).
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 19:08, rettet 15/03-07 19:22 
Det ændre stadigvæk ikke ved, at hans skriveri bevidst sætter PS3 i et dårligt lys, noget som imo ikke er på sin plads idet.
En hurtigt besøg i de forskellige butikker, viser jo også , at den kan fåes for under 5000kr ved lanceringen samt, at det er meldt ud, at der er garanteret BC med mere end 1200? titler.

Men hvis jeg spørger dig om prisen på Xbox360, så siger du vel at den koster næsten 4000kr.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 19:09 
happyED>
Rooney>


Lav et bundle med nogle ordentlige spil, til en intelligent pris, og vi kan snakke om det. Indtil da - no dice Jackie, og din argumentation...lader noget tilbage at ønske...pænt sagt.



Er der et ordentlig spil til PS3? Endnu.



Ja, da.

Motorstorm, Ressistance FOM, er 2.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
GreaseballGreaseballSkrevet 15/03-07 19:20 
Fik lige set og prøvet en PS3 med Motorstorm igår. Selve maskinen er sku' ikke særlig køn. Troede sku' ikke den var SÅ stor. Det er jo den gamle Xbox om igen.
Motorstorm var heller ikke noget der fik kæben til at falde på gulvet.
Ja, jeg savner en rumble funktion. Især når bilen falder rundt så er man vant til noget feedback fra controlleren. Ja tilt kontrollen var der meget sjov, faktisk nemmere at styre med en selve analog stikket.
Så der vil gå lang tid og en fed prisnedsættelse før jeg køber en PS3.

Men igen var det meget sjovt at se Wii og Wario trak flere folk til.
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 19:24 
happyED>
Prøvede motorstorm i bilka idag.. Ikke noget nyt under solen der.

Er der da noget nyt under solen ved nogle at de nuværende Xb0x360 titler?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 19:27, rettet 15/03-07 19:31 
Motorstorm og Resistance FOM, har fået fine, ikke pragende anmeldelser rundt omkring.

Men tag ellers et kig på Gamespot, IGN eller Metacritic. Hvor fightnight på sidst nævnte får bedre user anmeldelse end Gears of War.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 15/03-07 19:39 
Jack_D>
Men hvis jeg spørger dig om prisen på Xbox360, så siger du vel at den koster næsten 4000kr.

Nej, der ville jeg sige "omkring 3000" eller "Det halve af en PS3" :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 15/03-07 19:41, rettet 15/03-07 19:49 
Jack_D>
Motorstorm og Resistance FOM, har fået fine, ikke pragende anmeldelser rundt omkring.

Men tag ellers et kig på Gamespot, IGN eller Metacritic. Hvor fightnight på sidst nævnte får bedre user anmeldelse end Gears of War.


Hvad kan jeg, eller for den sags skyld nogen anden overhovedet bruge, at Fight Night Round 3 til PS3, har fået bedre brugerbedømmelser end Gears of War til Xbox 360, på Metacritic - ét enkelt online spilsite ud af utallige?

Til det er der kun at sige: :D !!

Hvis dette skal være dit argument, for gode spil på PS3, fremstår du som en ret fortabt Sony-tilhænger.

EDIT:
For lige at pensle dit argument yderligere fra hinanden, så vælger jeg lige at lade tallene fremstå her. Jeg vil gerne, at du ligger mærke til hvor mange stemmer brugerbedømmelsen er baseret ud fra.

Fight Night Round 3 (PS3) Metascore: 84 - Brugerbedømmelse: 9,1 - Baseret på 9 stemmer.

Gears of War (X360) Metascore: 94 - Brugerbedømmelse: 8,5 - Baseret på 607 stemmer.


EDIT EDIT:
Hyakotake kom først :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-07 19:42, rettet 15/03-07 19:43 
Jack_D>
... Metacritic. Hvor fightnight på sidst nævnte får bedre user anmeldelse end Gears of War.


Ja, DURH! Baseret på 9 user votes mod 607! Det kan jo ikke sammenlignes, vel!

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/fightnightround3?q=fight%20night

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/gearsofwar?q=gears%20of%20war

Se i øvrigt scorenes udmøntning i ordene:
Fight Night 3 - 29 reviews - 84/100 (Generally favorable reviews)
Gears of War - 85 reviews - 94/100 (Universal acclaim)
KTCKTCSkrevet 15/03-07 19:50 
Jack_D>
En hurtigt besøg i de forskellige butikker, viser jo også , at den kan fåes for under 5000kr ved lanceringen...
Det lyder da lidt fornuftigt, men hvor kan den købes til under 5000,- herhjemme? (jeg håber ikke du mener bundles, for så er det forkert at skrive at den kan købes for under 5000,-)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RooneyRooneySkrevet 15/03-07 19:52 
Jack_D>
Men tag ellers et kig på Gamespot, IGN eller Metacritic. Hvor fightnight på sidst nævnte får bedre user anmeldelse end Gears of War.

(Pssst - du må ikke sige det til nogen - men jeg spillede det samme Fight Night på min Xbox 360, for næsten et halvt år siden, og jeg gav ikke næsten 6000,- for at få lov til det).
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HankyHankySkrevet 15/03-07 19:54, rettet 15/03-07 19:55 
Hov hov, der er First Person-view i PS3 udgaven, så det er ikke det samme :D (Endnu et godt argument for at punge ud!)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 20:02 
Herold>
Jack_D>
Men hvis jeg spørger dig om prisen på Xbox360, så siger du vel at den koster næsten 4000kr.

Nej, der ville jeg sige "omkring 3000" eller "Det halve af en PS3" :P

LOL, ja det undre mig ikke, med den anti PS3 holdning du lægger for dagen.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 20:08 
Hanky>
Hvad kan jeg, eller for den sags skyld nogen anden overhovedet bruge, at Fight Night Round 3 til PS3, har fået bedre brugerbedømmelser end Gears of War til Xbox 360, på Metacritic - ét enkelt online spilsite ud af utallige?

Intet derfor skrev jeg også man selv kunne søge på IGN, Gamespot osv. men det fangede du ikke.

Til det kan man kun i Homer stil sige Doh!

Hanky>
Hvis dette skal være dit argument, for gode spil på PS3, fremstår du som en ret fortabt Sony-tilhænger.

Heh, jeg behøver ikke at overbevise nogen om, at de skal købe en PS3, det må de selv finde ud af.
Hvis du heller vil bruge til på at sende din brick til reperation, så go ahead.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 20:08 
KTC>
Jack_D>
En hurtigt besøg i de forskellige butikker, viser jo også , at den kan fåes for under 5000kr ved lanceringen...
Det lyder da lidt fornuftigt, men hvor kan den købes til under 5000,- herhjemme? (jeg håber ikke du mener bundles, for så er det forkert at skrive at den kan købes for under 5000,-)



Fona, har den til 4999.- ved forudbestilling.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 20:10 
Rooney>
Jack_D>
Men tag ellers et kig på Gamespot, IGN eller Metacritic. Hvor fightnight på sidst nævnte får bedre user anmeldelse end Gears of War.

(Pssst - du må ikke sige det til nogen - men jeg spillede det samme Fight Night på min Xbox 360, for næsten et halvt år siden, og jeg gav ikke næsten 6000,- for at få lov til det).


og?

Hvormange gange er det lige du har sendt din dørstopper til reparation, lol
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 20:15 
Rooney>

(Pssst - du må ikke sige det til nogen - men jeg spillede det samme Fight Night på min Xbox 360, for næsten et halvt år siden, og jeg gav ikke næsten 6000,- for at få lov til det).


ah nu giver det mening, du endnu en af dem, som sidder med brunt overskæg og ellers sluger alt hvad der kommer fra Onkel Bill råt, for han vil jo det bedste for os alle.

DIGITAL OUT

Microsoft

This might seem like a surprise pick, but everywhere we look behind-the-scenes in this high-definition format war, there we find Microsoft's handiwork. Few in the industry will actually come right out and say on the record that Microsoft is subsidizing Toshiba and the HD-DVD format, but off the record even many neutral observers lament it. Remember back in late 2005, when Toshiba and Sony met one last time to try to avoid a format war, but Toshiba broke off the discussions saying that their partners in the HD-DVD camp had already invested too much money in the format to walk away from it? Wanna guess who the chief partner was? And it should be no surprise that Microsoft's HD-DVD Evangelists are quick to report new "exclusives" coming to their format from CBS/Paramount (despite that studio's stated support for both HD formats) like episodes of Star Trek and South Park, given the fact that both series top the list of Xbox Live digital downloads for the 360. Someone on the Melrose lot has made a deal. Bottom line: Microsoft appears to be heavily subsidizing a format war that is good for no one... save perhaps Microsoft. Life was so much easier when you could just dislike them for Windows.
Hmmm....
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
QQSkrevet 15/03-07 20:18 
Jack_D>
Det er jo ikke sandt. Elgiganten har 3 bundles, hvor den biligste til ca. 5000kr giver dig CoD3 og en BD film.

Hvem er det nu der er useriøs? Du skriver ca. 5000? Den pakke koster 5399.- på deres online shop.

Desuden behøver du ikke bruge penge på kabler hvis du har en PS2 i forvejen.

Hvis du vil have HDMI skal du selvfølgelig ud og købe nyt kabel.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
CronossCronossSkrevet 15/03-07 20:24, rettet 15/03-07 20:24 
Jack D -> En mester ud i retorikkens ædle kunst. Cicero ville være stolt af dig, argumenterne for at PS3 er Xbox 360 overlegen er netop kommet ud på det plan hvor brune overskæg afgør slagets gang.
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 20:26, rettet 15/03-07 20:29 
Hølmkjær>
Hvis du vil have HDMI skal du selvfølgelig ud og købe nyt kabel.

Ja, godt nok for ringe man har mulighed for at bruge HDMI på PS3... ville være meget billigere hvis de havde droppet det og holdt sig til component ;)


Cronoss>
...argumenterne for at PS3 er Xbox 360 overlegen er netop kommet ud på det plan hvor brune overskæg afgør slagets gang.

Kan man egentligt ikke få brunt overskæg af at drikke Cocio?
happyEDhappyEDSkrevet 15/03-07 20:27 
Jack_D>

Ja, da.

Motorstorm, Ressistance FOM, er 2.




Det er ikke ordentlige spil efter min mening. ikke noget jeg ville brug en krone på.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HankyHankySkrevet 15/03-07 20:30, rettet 15/03-07 20:40 
Jack_D>
Intet derfor skrev jeg også man selv kunne søge på IGN, Gamespot osv. men det fangede du ikke.

De fleste ved vist godt at man kan finde reviews på IGN eller Gamespot, men det kan jo godt være det er en ny opdagelse for dig, så lad gå, jeg skal nok lade være at grine.

Jack_D>Til det kan man kun i Homer stil sige Doh!

Siger Homer Doh!? Har Homer egentlig stil?

Jack_D>
Hvis du heller vil bruge til på at sende din brick til rep E ration, så go ahead.

Hvad snakker drengen om? :D
Hvis det er min Xbox 360 du hentyder til, så har den aldrig været til rep A ration.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 20:30 
happyED>
Det er ikke ordentlige spil efter min mening. ikke noget jeg ville brug en krone på.

En 360'er er en god investering IMO... men jeg er nysgerrig - hvilke spil tiltrækker dig på 360'eren?
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 20:30 
Hølmkjær>
Jack_D>
Det er jo ikke sandt. Elgiganten har 3 bundles, hvor den biligste til ca. 5000kr giver dig CoD3 og en BD film.

Hvem er det nu der er useriøs? Du skriver ca. 5000? Den pakke koster 5399.- på deres online shop.

Det er da også ca. 5000kr ;)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HankyHankySkrevet 15/03-07 20:38 
Beano>
Hølmkjær>
Hvis du vil have HDMI skal du selvfølgelig ud og købe nyt kabel.

Ja, godt nok for ringe man har mulighed for at bruge HDMI på PS3... ville være meget billigere hvis de havde droppet det og holdt sig til component ;)

Mon ikke Hølmkjær nævner dette, da Jack D tidligere i tråden mente, at man ikke skulle ud og købe nyt billed-kabel. Det skal du i øvrigt også hvis du vil benytte den "... meget billigere" component løsning.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 20:40, rettet 15/03-07 20:43 
Dvs. mit PS2 component kabel virker ikke længere?... det var da trals!

EDIT: Men det var nu også ment i halvt spøg - kunne ikke finde på at bruge component når jeg har HDMI muligheden. Jeg gider bare ikke bitche over at skulle købe et kabel til 100,-.
HankyHankySkrevet 15/03-07 20:42 
Nu er det nødvendigvis ikke alle der har et component kabel til PS2 (der i blandt mig) eller en PS2 i det heltaget.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 20:44 
Hanky>
Nu er det nødvendigvis ikke alle der har et component kabel til PS2 (der i blandt mig) eller en PS2 i det heltaget.

Men du skrev "du skal" ;)
HankyHankySkrevet 15/03-07 20:46, rettet 15/03-07 20:47 
Nej, okay - det har du selvfølgelig ret i.

Jeg formoder bare ikke at ret mange kan se pointen i en PS3, hvis man benytter composite-kablet. Så er Blu-ray heller ikke til meget nytte.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 20:50, rettet 15/03-07 20:51 
Ja, et HDMI kabel i kassen ville nok have være en god ide for at undgå kritik - men så folk nok bitche over at der ikke var component med i stedet da der er mere udbredt ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-07 20:58 
Jack_D>
LOL, ja det undre mig ikke, med den anti PS3 holdning du lægger for dagen.

Ja, anti PS3 holdning!!! Føj, Herold! Så det er altså derfor du er at finde foran Fona 2000, til midnats-salg d.22/3?!?!?!?
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 21:05 
Eller at det var for kort, eller havde den forkert farve osv.
Hvis der er noget du kan være sikker på, så er det, at folk nok skal finde noget at bitche over. Bare se på gruppen herinde, det er ikke andet end anti Sony og PS3 over hele linien.
Så er den for dyr, så er spillene ikke nyskabende nok, så BD det næste betamax, yada yada yada.......
Det er som om skiven kører i samme rille dag ind og dag ud.

Der er ingen der nævner de positive ting, at man rent faktisk kan få den for kun lidt over 4000kr ;), at BD p.t ser ud til, at blive et sejrende format, at Sony leverede en forrygende præsentation på det netop overståede GDC, med Home og LBP som de største overskrifter, at deres online koster gratis. At Motorstorm grafisk ikke har set sit modstykke på nogen platform og det gameplaymæssigt er i særklasse. At Sony har fået styr på rumble og det vil være at finde inden længe, bl.a. God of War3 vil gøre brug af rumble samt være i 1080P.

Næh nej, det hopper man let og elefant over og fokusere udelukkende på de negative ting.....tsk tsk.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 15/03-07 21:06 
Jack_D>
Hvormange gange er det lige du har sendt din dørstopper til reparation, lol

Jeg har aldrig haft en defekt Xbox 360, og har aldrig haft behov for at få dem repareret eller ombyttet.

Ps: Ved dine forældre at du bruger jeres internet efter sengetid? (sorry - fristelsen var for stor)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
happyEDhappyEDSkrevet 15/03-07 21:07 
Beano>
En 360'er er en god investering IMO... men jeg er nysgerrig - hvilke spil tiltrækker dig på 360'eren?

:)
Gears of war
HALO 2/3(ved godt det ikke er her endnu men hvis det bare er tæt på de to første)
Blue dragon
Selve Live delen tiltrækker mig meget, enkle men god.

Det lige dem der sådan rigtig tiltaler mig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RooneyRooneySkrevet 15/03-07 21:09 
Jack_D>
Rooney>

(Pssst - du må ikke sige det til nogen - men jeg spillede det samme Fight Night på min Xbox 360, for næsten et halvt år siden, og jeg gav ikke næsten 6000,- for at få lov til det).


ah nu giver det mening, du endnu en af dem, som sidder med brunt overskæg og ellers sluger alt hvad der kommer fra Onkel Bill råt, for han vil jo det bedste for os alle.

DIGITAL OUT

Microsoft

This might seem like a surprise pick, but everywhere we look behind-the-scenes in this high-definition format war, there we find Microsoft's handiwork. Few in the industry will actually come right out and say on the record that Microsoft is subsidizing Toshiba and the HD-DVD format, but off the record even many neutral observers lament it. Remember back in late 2005, when Toshiba and Sony met one last time to try to avoid a format war, but Toshiba broke off the discussions saying that their partners in the HD-DVD camp had already invested too much money in the format to walk away from it? Wanna guess who the chief partner was? And it should be no surprise that Microsoft's HD-DVD Evangelists are quick to report new "exclusives" coming to their format from CBS/Paramount (despite that studio's stated support for both HD formats) like episodes of Star Trek and South Park, given the fact that both series top the list of Xbox Live digital downloads for the 360. Someone on the Melrose lot has made a deal. Bottom line: Microsoft appears to be heavily subsidizing a format war that is good for no one... save perhaps Microsoft. Life was so much easier when you could just dislike them for Windows.
Hmmm....




Bøj lige i neon hvor du vil hen.

Jeg skrev et eller andet om Fight Night, og så svarer du med...et eller andet om Microsoft, Toshiba, Star Trek og South Park.

Men okay - the world's a twisted place.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 21:12, rettet 15/03-07 21:13 
happyED>
Det lige dem der sådan rigtig tiltaler mig.

Ok :)


Kr. 5000 eller kr. 6000... who cares?

Vi køber en PS3 i den gode sags tjeneste!!

(men uden Parkinson - hvor skal rumble så komme fra???)

Kurér alverdens sygdomme med PS3
HankyHankySkrevet 15/03-07 21:14, rettet 15/03-07 21:14 
Jack, hvem i moderator-staben er du så gode venner med, at du stadig er herinde? :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 15/03-07 21:14, rettet 15/03-07 21:15 
King Chaos>
Ja, anti PS3 holdning!!! Føj, Herold! Så det er altså derfor du er at finde foran Fona 2000, til midnats-salg d.22/3?!?!?!?

Jeg har ikke nævnt noget som helst, der er anti-PS3, så jeg ved ikke rigtigt hvad han fabler om. Han er jo stiv, møg-ungen :D Faktum er at jeg kan få to Xbox 360'ere for omtrent det samme, som en PS3 koster.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 15/03-07 21:18 
Herold>
Han er jo stiv, møg-ungen :D

Malibu og Cocio FTW ;)
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 21:18 
Hanky>
Jack, hvem i moderator-staben er du så gode venner med, at du stadig er herinde? :D

ah ja, det havde jeg glemt du vil jo helst omgåes nikkedukker.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 21:19 
Beano>
Herold>
Han er jo stiv, møg-ungen :D

Malibu og Cocio FTW ;)

mjah lyder lækkert, men det vinder du sgu ikke en ½ ironman på ;)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HankyHankySkrevet 15/03-07 21:20 
Du svarede ikke på spørgsmålet ;-)

*hint*

Jeg gider ikke bruge mere tid på dig. Jeg håber du bliver udelukket på et eller andet tidspunkt, så vi kan få en bare nogenlunde normal tilstand på P:R igen.

The end.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/03-07 21:24 
Hanky>
Jeg håber du bliver udelukket på et eller andet tidspunkt

Nej da! Hvem skal så levere underholdningen? :D
AV Intelligent Terminal
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 21:25, rettet 15/03-07 21:27 
Herold>
Jeg har ikke nævnt noget som helst, der er anti-PS3, så jeg ved ikke rigtigt hvad han fabler om. Han er jo stiv, møg-ungen :D Faktum er at jeg kan få to Xbox 360'ere for omtrent det samme, som en PS3 koster.

LOL, dagens joke, men ellers ganske interessant, hvor kan jeg få 2 Xbox360 for lidt over 4000kr?
Iøvrigt er det jo også ret fornuftigt med 2, med den fejlfrekvens som Xbox360 lider af. :D
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 15/03-07 21:27 
Hanky>
Du svarede ikke på spørgsmålet ;-)

*hint*

Jeg gider ikke bruge mere tid på dig. Jeg håber du bliver udelukket på et eller andet tidspunkt, så vi kan få en bare nogenlunde normal tilstand på P:R igen.

The end.

Hanky>
Du svarede ikke på spørgsmålet ;-)

*hint*

Jeg gider ikke bruge mere tid på dig. Jeg håber du bliver udelukket på et eller andet tidspunkt, så vi kan få en bare nogenlunde normal tilstand på P:R igen.

The end.

Her min ven, den har du brug for.

Link...
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
QQSkrevet 15/03-07 21:29 
Beano>
Malibu og Cocio FTW ;)

ARGH! Ikke nu igen... Sig Cocio Malibu én gang til og jeg er at finde på det nærmeste værtshus in less than 20 minutes...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Zzap!Zzap!Skrevet 15/03-07 22:02, rettet 15/03-07 23:20 
Jeg vil godt erklære min fulde støtte til Jack D.

Nu har jeg ikke nærlæst alle seks sider i denne tråd, men jeg kan faktisk ikke få øje på ét sted, hvor han lyver eller udelader fakta.

Det er ikke godt at se, at der er så enstemmig heksejagtsagtig fordømmelse af en person, som egentlig blot siger sandheden plus sin mening om den. Specielt ikke på Playright, der skulle være den tænkende mands videospils forum.

Han siger måske nogle ting, som ikke vækker sympati hos microsoft hærstyrkerne her, men det er ikke nogen grund til at begynde at kræve ham bannet.
Born to kill space
552 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig