X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lars Ulrik går amok


Svar
jaesjaesSkrevet 04/06-03 22:04, rettet 04/06-03 22:07 
Metallica spil på vej, hmm

EDIT: Undskyld stavefejlen i overskriften :)

Metallica
LWSLWSSkrevet 04/06-03 22:07 
Hvem er så spillets helt? Shawn Fanning?
McPlayboyMcPlayboySkrevet 04/06-03 22:12 
Ikk for at gå væk fra emnet, men så lige metallica's nye sang st. anger, den var FED
MuH
jaesjaesSkrevet 04/06-03 22:16 
LWS >
Hvem er så spillets helt? Shawn Fanning?

He he
ckruseckruseSkrevet 05/06-03 12:09 
Third-person Vehicle Combat med Metallica.. de er da et sell-out band hvis der findes sådan et. :(
RitesRitesSkrevet 05/06-03 12:44 
Ja, totalt respekt tab der.
» a winner is you «
SoqratesSoqratesSkrevet 05/06-03 12:48 
Hvad havde i forventet efter Load og Reload? St anger virker på en måde som et fortabt forsøg fra et par gamle rockere på at redefinere sig selv. Jeg er ikke imponeret.
MadsMadsSkrevet 05/06-03 13:51 
Jeg fik det nye album i går. Synes det er helt ok.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 06/06-03 01:26 
spillet har ikke en skid med metallica at gøre, udover at det er deres musik og navnet er deres..
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 06/06-03 01:28 
kr0oZe >
Third-person Vehicle Combat med Metallica.. de er da et sell-out band hvis der findes sådan et. :(

Sellout? Hva fabler du om! Har du overhovedet hørt deres nye skive? Det bliver kaldt "Commercial Suicide" - heavy hele vejen igennem. Ingen latterlige bløde sange. Det er fanme ikke sellout! Det er kvali!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/06-03 01:37 
Pointen er jo at de vil sælge spillet på deres navn..... Det er billigt det der! Hvad har et 3 person vehicle combat at gøre med en heavy rockgruppe som Metallica at gøre?

Det er movie licenes spil om igen!

btw, hvad er der ivejen med bløde sange? Folk skal da også have et alternativ til folk der skriger og smadre deres musikindstrumenter ind i hårdtpumpende og ensformige sange! Ikke fordi jeg hader heavy rock, jeg synes bare blot at folk har ret til alternativer!

-Hest
Well crucify the insincere tonight...
AmbyAmbySkrevet 06/06-03 09:39 
hehe sjovt du siger det. Metallica's 2 sidste albums har strengt taget ikke været andet end bløde sange. Og så snart de ændre stil igen, får du tårer i øjnkrogene og begynder at kædespise trøstekiks.

Metallica er et alternativ i sig selv. De er nu inde i deres tredje genre. (Ihvertfald efter Tonser's udtalelser. Jeg synes bare det er fedt :))
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 06/06-03 11:27 
Du ka' ihvertfald IKKE sammenligne "St. Anger" med nogle af deres tidligere albums. Den har lidt lyden af RTL/AJFA/MOP ... men kun det brutale!

Jeg er vild med det!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ckruseckruseSkrevet 06/06-03 12:27 
@Elmøe: Næ, håber aldrig jeg kommer til at høre det skidt.. men det er da for lamt at lægge navn og musik til et vehicle combat spil, helt ærligt? :)
JimPPJimPPSkrevet 08/06-03 10:43 
Det er ikke lamt at ligge musik til, men navnet... tja
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 08/06-03 10:47 
JimPP: Wake up!
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 08/06-03 21:50 
Hvis det skulle interessere nogen, så er der snart (~10 minutter) koncert med Metallica på MTV. Det er Live.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SaturinoXSaturinoXSkrevet 08/06-03 21:53 
Blæred, Elsker Metallica, især den nye St. Anger, selvom den er helt anderledes end de andre, det er fedt at den skiller sig ud fra deres andre sange, måske synger de mere "hård-Rock" nu ;P
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
LWSLWSSkrevet 08/06-03 22:03 
Så vidt jeg har forstået, så har Lars skrevet alt (eller godt som alt) på den nye plade, hvor (country stjernen) James var med til at skrive de sidste par plader. Derfor er den nye plade hårdere end de forrige. James har jo engang tourneret med et country band af en art, og det kan sgu høres på det han skriver.

Men hvad ved jeg. Metallica interesserer mig ikke.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 08/06-03 22:21 
Metallica er rigtig godt, ;) især james stemme den er cool OOOH YEHAER :P
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/06-03 23:00, rettet 11/06-03 23:01 
'Sweet Amber' er et af de få numre, der klinger i mine ører...kan ikke få mig selv til at lide deres seneste skive desværre. Der er langt fra Master of Puppets til denne, men måske havde jeg bare for høje forventninger, eller har hørt for meget CarPark North og The Rasmus. Savner den gamle lyd og den gamle Hetfield uden hans latterligt svingende tonefald på det nye album... can't help myself >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/06-03 14:26 
Nej Lars har ikke skrevet alt.
Lars, James og Kirk har skrevet sammen på ALLE numrene
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig