X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Erfaringer med importmadness.co.uk?


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 03/06-03 22:42 
Nogen der har handlet med overnævnte?
Er de pålidilige ved forudbestilninger af spil? Og er de generelt pålidelige?

importmadness
Spiller nu: Halo 3
APHAPHSkrevet 03/06-03 22:43 
Jeg har bestilt AC ved dem, og leveringstinden var "kun" 3 uger
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 03/06-03 22:54 
Er det en langsomt i forhold til andre internationale webshops?
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 03/06-03 22:56 
Ja selvfølgelig!? Hvis det tager tre uger for en engelsk butik så er det dælme for dårligt!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 03/06-03 22:58 
Mit AC tog mindre end en uge. IIRC bestilte jeg sent mandag eller tirsdag aften og havde det i posten lørdag. Så Paasch, jeg tror du bare var uheldig (midlertidigt udsolgt måske?)
PlaykidPlaykidSkrevet 03/06-03 22:58 
Beklager, jeg har INGEN erfaring med at handle med udenlandske webshops, derfor spøger jeg bare:)
Spiller nu: Halo 3
JoachimMAJoachimMASkrevet 03/06-03 23:39, rettet 03/06-03 23:40 
Bestilte AC og Freeloader - jeg fik aldrig en ordrebekræftelse, eller nogen anden reference på at have bestilt varen. Da der var gået 3 uger, skrev jeg en mail hvor jeg fortalte at jeg gerne ville afbestille - den svarede de ikke tilbage på. Jeg skrev en mail til for at afbestille - endnu engang fik jeg intet svar.

Efter ca. 50 dage, eller 1½ måned modtager jeg så AC + Freeloader fra Importmadness uden at forretningen har fortalt noget som helst - i mellemtiden har jeg allerede modtaget spillet og freeloaderen fra en anden side, så jeg var naturligvis gal i skralden.

Alt hvad jeg har sagt kan formuleres i en lille sætning: Køb for guds skyld IKKE fra dem.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
APHAPHSkrevet 03/06-03 23:46 
Joachim M Andersen >
Bestilte AC og Freeloader - jeg fik aldrig en ordrebekræftelse, eller nogen anden reference på at have bestilt varen.

Din order bekræftelse bliver ikke sendt pr mail, men hvis du logger ind på din account, kan du finde den under order status
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JoachimMAJoachimMASkrevet 03/06-03 23:49, rettet 03/06-03 23:51 
Nej fordi der stod den heller ikke.

Men på trods af det, så er deres kundeservice ihvertfald ikke eksisterende.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
la0sla0sSkrevet 04/06-03 00:12, rettet 04/06-03 00:13 
3 uger for mig og det var et spil de allerede havde in stock... langsooomt
Hvad sker der?
3of193of19Skrevet 04/06-03 00:22 
Men også skidebilligt.
Sammenligner man med CDWow, som folk her skamroser, er da helt ok.
PlaykidPlaykidSkrevet 04/06-03 10:32 
Hvis nogen har andre udenlandske butikker der handler med NTSC spil, så skal i bare poste dem:)
Jeg har i hvertfald brug for et sted hvor man er sikker på at modtage varen, men tror nu ikke jeg er bange for at handle med importmadness.
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 09/06-03 16:26 
Jeg ville blive ret glad for hvis der var nogen der kunne anbefale nogle udenlandske webshops:)
Spiller nu: Halo 3
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 09/06-03 16:42, rettet 09/06-03 16:44 
Har du søgt på "webshops" herinde og gået listen igennem?
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
PlaykidPlaykidSkrevet 09/06-03 20:06 
Ja, og jeg fandt også nogle webshops, dog ville jeg gerne høre om folks erfaringer og om der var folk som brugte samme udenlandske webshop.

Blandt dem jeg fandt var: www.gameplay.co.uk, men sælger de spil i NTSC format?
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 09/06-03 20:57 
Nej, det gør de ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 09/06-03 22:23, rettet 09/06-03 22:26 
Den bedste jeg kender ud over www.cd-wow.com er www.overstock.dk hvor der er enkelte MEGET billige spil. levering var for mig 1-2 dage efter bestillingen.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
JoachimMAJoachimMASkrevet 09/06-03 23:40 
Jeg har bestilt fra dvdboxoffice.com lidt over 20 gange, og har været meget tilfreds - de har endda, uden nogle ekstra omkostninger, været så flinke at erstatte et spil som blev væk i posten. Desuden synes jeg også deres ordrersystem er MEGET mere gennemskueligt end Importmadness - Dvdboxoffice er så flinke at sende en ordrebekræftelse og en afsendelsesbekræftelse. Når man forudbestiller et spil, bliver der også sendt en reminder, så man ved at de ikke har glemt ens ordre (hvilket jeg har prøvet på sider som goblindirect, importmadness, coolshop.dk).
Når de har spillene på lager, går der imellem 7-14 dage, når de ikke har dem, går der imellem 10-21.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 10/06-03 00:24 
Jeg har handlet et par gange med importmadness.co.uk og har aldrig haft bøvl med dem .. Leveringstiden har været 5 - 7 dage i begge tilfælde jeg har handlet det..
notatplayright
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig