X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KOF '97 og RAM (Saturn)


Svar
NaieraNaieraSkrevet 03/06-03 17:53 
Jeg fik lige købt en forholdsvist billig 4 MB RAM udvidelse til min Saturn, så jeg kan spille SF Alpha eller Zero 3, men kan den RAM udvidelse så også bruges til Saturn KOF spillene, der jo kræver 1 MB RAM?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 03/06-03 18:35, rettet 03/06-03 21:04 
Nogle af dem, men desværre ikke alle. Har dog ikke set nogen liste over 1MB kompatible spil som virker med 4MB RAM expansion...

EDIT: Hvor meget måtte du af med for de 4MB RAM expansion?
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 03/06-03 18:58 
Ja, vidste nemlig godt at det ikke var hverken eller, men hvis nu nogen vidste det med hensyn til KOF spil ;)

Nå, det virker sikkert ikke, men jeg kan da investere i '97 og prøve :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 04/06-03 00:51, rettet 04/06-03 00:52 
Selvom det ikke vedrører KOF '97 så virker mine 2 4Mb Ram kort (officielle fra Capcom) til flg. spil:

Cotton 2 (1mb)
Metal Slug (1mb)

Og selvfølgelig til X-Men Vs. Streetfighter, Vampire Savior og Dungeons & Dragon's Collection.

Min manglende interesse for 2D fighterne stiger tilsvarende når de andre huller i samlingen er blevet lukket.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarklynoonDarklynoonSkrevet 04/06-03 08:15, rettet 04/06-03 08:23 
uden at at have nogle steder at linke til som bevis, så mener jeg at have læst i et saturn blad som anmeldte vampire savior+ kof97, at de nævnte at det ville nedbringe loadetiden yderligere hvis man brugte 4 mb ram udvidelse som man fik med VS til kof97, frem for kof97 1 mb ram udvidelse
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig